Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Stopzetting contract
Geachte, Op 02/05/2024, tekenden wij een studieovereenkomst om over te gaan tot het bouwen van onze woning. Hiervoor betaalden wij een voorschot van 5.730 EUR. Echter dienden wij u in gebreke te stellen op 30/04/2025 wegens aanhoudende problemen. Tijdens de onderhandelingen besliste u eenzijdig om de samenwerking stop te zetten met een terugbetaling van slechts 2032 EUR. De fouten die gemaakt werden door uw firma en de architect die door jullie werd aangesteld, hebben geleid tot een aanzienlijke schade en vertraging. Daarom verzoeken wij u onverwijld en uiterlijk tegen 27/06/2025 de resterende 2344.38 EUR te betalen die ons beloofd werd in kostenvermindering. Met vriendelijke groeten, Nele en Katrien
Test bug 271243 STG
Geachte mevrouw/heer, Op [DATUM] heb ik met uw onderneming(en) een overeenkomst afgesloten voor [aannemingswerken: vb. herstellingswerken]. Volgende werkzaamheden zijn niet volgens onze overeenkomst en/of de regels van goed vakmanschap uitgevoerd: • [BESCHRIJVING TEKORTKOMING 1] • [BESCHRIJVING TEKORTKOMING 2] • • …. Ik verzoek u alsnog de gebrekkige uitvoering te verhelpen en over te gaan tot een correcte herstelling. Dat is wat de door mij gevraagde herstelling betreft, een resultaatverbintenis. Ik betaal u nu een bedrag van [X] euro. Dit vertegenwoordigt het door mij niet-betwiste gedeelte van de factuur. Dit bedrag komt dus overeen met de door mij goedgekeurde werkzaamheden. Wanneer de werkzaamheden naar behoren zijn uitgevoerd, betaal ik het saldo (betwiste gedeelte). Ik verzoek u mij binnen de [X] dagen in te lichten van uw verdere regeling. Met vriendelijke groet, Bijlagen: - Offerte/Overeenkomst
Niet meer willen bouwen
Zij zeggen eenzijdig het contract op.
werken voorlopige aflevering niet afgewerkt tegen einddatum van 30/06/2018
Het contract werd niet nageleefd:1. de borg werd niet gestort, dit werd nochtans beloofd bij de voorlopige oplevering, nadien blijkt deze toch niet in orde te zijn. 2. werken voorlopige aflevering niet volledig uitgevoerdDe werken die nu nog niet werden uitgevoerd hebben een vrij hoog kostenplaatje en we kunnen niet overgaan tot de blowerdoortest gezien de aard van de uit te voeren werken. De directie werd uitgenodigd om de werf te bezoeken, dit zou donderdag laatstleden plaatsvinden, alleen de werfleider was aanwezig.De werfleider zou zelf werken uitvoeren, doch dit gebeurde ook niet volledig: schacht nog steeds niet toe.Vrijdag zouden de mensen van binnenschrijnwerk komen, niemand kwam opdagen.De afgesproken einddatum van 30/06 is voorbij.. Er worden werken opgeheven door Team Construct terwijl er zelfs niemand voor is langsgeweest.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten