Meest recente klachten

G. D.
9/09/2024

facturen

Norton vroeg mij als klant in 2023 een kredietrekening te openen. Alleen zij kenden het nummer . In 2023 werden de nodige betalingen uitgevoerd voor verlenging van het abonnement als volgt: Voorbeeld: BE 14 6660 0000 483 Mastercard + Nr ten voordele van BCC Op 09.04.2024 heb ik de verlenging vh abonnement op gezegd, dat nog loopt toto 19.11.2024. Hierna hebben ze nog vanaf mei 2024 bedragen af getrokken van mijn rekening ( 3 X 45 Euroe, 1 X 46 Euro) Op dezelfde manier als in 2023. Dat ontkennen zij ten stelligste.Zij draaien rond de pot en willen bewijzen dat ik in 2024 nog bestellingen heb geplaatst. Wat helemaal niet het geval is.Zij weigeren 181 Euro terug te betalen.

Afgesloten
T. V.
4/03/2020

problemen terugbetaling Norton antivirus

Ik kocht via de website licentie2go een Norton antivirus voor 3 toestellen aan, ik heb omdat ik 2x problemen met het product had volgens via methode https://support.norton.com/sp/en/uk/home/current/solutions/kb20100512172507EN de nodige documenten opgestuurd naar Norton voor een terugbetaling, Norton weigert het bedrag van 2 licenties gewoon terug te betalen

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform