Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Terugbetaling voorschot
Beste ik tekende offerte bij SUWIE op 23/8/2023. Na betaling voorschot konden ze de in offerte geplaatste zonnepanelen niet leveren! Plaatsing voor 31/10 niet naleven. De verkoper van de firma is ondertussen ook vertrokken. De overheidspremie is dus verlopen. Niks klopt in de offerte en de plaatsing op het tuinhuis ipv mijn dak is zelfs ondertussen als niet professioneel mogelijk. Er werden tot 6 maal toe afspraken door suwie niet nageleefd! Aangezien hun amateurische aanpak wil ik mijn betaalde voorschot terug! Heeft ondertussen al veel nutteloze tijd en geld gekost!
afwerking van electriciteitskast
Sinds 24/4/2023 zijn de zonnepanelen voorlopig aangesloten maar is de afwerking nog steeds niet in orde. Qua veiligheid is onze installatie dus niet conform en kan niet gekeurd wordenEr is iemand geweest op 11/7 en zou de week nadien terugkomen, is niet geweest. na verschillende pogingen telefonisch en per mail geen reactie enkel op 20/7 een automatisch bericht Wij hebben jouw mail in goede orde ontvangen. Door de drukte doen wij er alles aan om jouw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden. Op 5/9 rechtstreeks mail gestuurd naar zaakvoerder nog steeds geen antwoord
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten