Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
contract is verlopen 16/08/2022
geachte,aangezien u totaal niet antwoordt op mails of aangetekend schrijven zijn wij genoodzaakt om het op deze manier te doen. ons contract verloopt op 16/8/2022 en NIET op 16/8/2024 volgens uw mening. wij hebben dit contract getekend op 16/8/2017 en de looptijd is 5 jaar! ik wil van jullie bedrijf vanaf omdat jullie steeds proberen de klanten op te lichten. eerst via gewicht. u rekende toen een overgewicht aan dat niet normaal was. dat kan zelfs dat rolcontainertje niet houden, dan constante verhoging van de prijzen terwijl ik bij een andere firma al jaren hetzelfde bedrag betaal. nu probeert u ook nog eens het contract te verlengen tot 2024 maar dit zal niet lukken! indien u geen gevolg geeft ben ik verplicht om gerechterlijke procedures te starten wegens oplichting!
Problemen met de ophaling
Al drie weken op rij zet ik oud papier buiten op de juiste dag. Het papier is voorzien van de juiste stickers. Toch wordt ons papier niet opgehaald. Via telefoon of mail naar Suez krijg ik geen antwoord op mijn vraag wat er fout loopt en wanneer het wel kan opgehaald worden.
Opzegging
Beste,15jan2019 offerte getekend.Nooit verder contact gehad,nooit verkoop overeenkomst of bevestiging ontvangen.Plots staat 29januari2019 een container voor de deur zonder verwittiging of verdere info.Aangezien ik nooit meer iets vernomen heb van suez, heb ik 28januari een contract bij renewi getekend en alles piek fijn uitgelegd en onmiddelijk contract ontvangen. Nog steeds niet ontvangen, ik weet zelf klantennummer etc allemaal niet.Ik heb de opzegging netjes aangetekend en via mail verstuurd binnen de 14dagen termijn.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten