Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Renovatie badkamer - Werken niet goed uitgevoerd
Geachte heer De Staerke, Op 13/07/2024 heb ik met uw onderneming een overeenkomst afgesloten voor renovatie badkamer + gastentoilet. We waren overeengekomen dat de werken zouden worden uitgevoerd tegen 06/09/2024. Echter, u hebt de werken niet volledig en naar behoren uitgevoerd. Na u 2x officieel ingebreke te hebben gesteld heeft u niet gereageerd en zijn de werken nog steeds niet volledig uitgevoerd. Na een bezoek van een externe partij bleek dat het deel van de werken in de badkamer + gastentoilet die u heeft uitgevoerd niet herstelbaar zijn en volledig opnieuw uitgevoerd moeten worden. Ik verzoek u daarom om mij binnen de 30 dagen het bedrag van 16.754,48 euro dat ik betaald heb op mijn rekening te willen terugstorten. Bij gebreke hieraan, zal ik verdere stappen ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Met vriendelijke groet, Cédric Lückerath
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten