Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Retour niet terugbetaald
Geachte mevrouw/heer, Op 24 april 2025 heb ik in uw online winkel een t-shirt en sweater gekocht, waarbij ik het bedrag van €59,98 heb betaald. Bij de levering van de producten heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb op 29 april 2025 (maximaal 14 dagen na levering) online een retouraanvraag ingediend. Op 29 april 2025 antwoordde u mij dat u het verzoek om teruggave aanvaardde en gaf u mij instructies voor de terugzending van de goederen. Ik heb uw instructies opgevolgd en heb op 30 april 2025 de bevestiging ontvangen dat het product bij u is aangekomen. Tot op heden, na 55 dagen, heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van de betaalde €19,99 aangezien ik alleen het t-shirt terugstuurde. Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen . Ik wacht op uw antwoord binnen 14 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Met vriendelijke groet. Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs • Kopie van het bericht van herroeping + ontvangstbewijs
Retour niet aanvaard
Geachte mevrouw/heer, Op 11/07/24 heb ik in uw online winkel kleding gekocht, waarbij ik het bedrag van €121,94 heb betaald. Bij de levering van het product, die pas plaatsvond op 27/08/24, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 28/08/24 een mededeling in die zin gestuurd per e-mail. Op 09/09/23 antwoordde u dat mijn verzoek niet kon worden ingewilligd omdat de periode van 30 dagen vanaf de leverdatum van mijn bestelling zogezegd was verstreken. Ik betwist het bovenstaande omdat ik het pakket pas op 27/08/24 in mijn bezit had, geen retourlabel kon aanmaken omdat ik geen bevestigings- of leveringsmail had ontvangen en ik geen notie heb gekregen van het feit dat het pakket bij andere mensen in de straat was geleverd (niet eens mijn directe buren/overburen). Ik verzoek u dan ook gevolg te geven aan mijn rechtmatig verzoek om de overeenkomst te herroepen, waarbij ik u bevestig dat het product, onbeschadigd en in al zijn onderdelen compleet, beschikbaar is voor teruggave en ik verzoek u bijgevolg om terugbetaling van de betaalde prijs van €121,94 . Ik verwacht een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. (Bestelling 50150094008)
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten