Terug

Retour niet aanvaard

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

J. M.

Naar: Stradivarius

05/11/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 11/07/24 heb ik in uw online winkel kleding gekocht, waarbij ik het bedrag van €121,94 heb betaald. Bij de levering van het product, die pas plaatsvond op 27/08/24, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 28/08/24 een mededeling in die zin gestuurd per e-mail. Op 09/09/23 antwoordde u dat mijn verzoek niet kon worden ingewilligd omdat de periode van 30 dagen vanaf de leverdatum van mijn bestelling zogezegd was verstreken. Ik betwist het bovenstaande omdat ik het pakket pas op 27/08/24 in mijn bezit had, geen retourlabel kon aanmaken omdat ik geen bevestigings- of leveringsmail had ontvangen en ik geen notie heb gekregen van het feit dat het pakket bij andere mensen in de straat was geleverd (niet eens mijn directe buren/overburen). Ik verzoek u dan ook gevolg te geven aan mijn rechtmatig verzoek om de overeenkomst te herroepen, waarbij ik u bevestig dat het product, onbeschadigd en in al zijn onderdelen compleet, beschikbaar is voor teruggave en ik verzoek u bijgevolg om terugbetaling van de betaalde prijs van €121,94 . Ik verwacht een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. (Bestelling 50150094008)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform