Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
onvoldoende geïnformeerd over lawaaimakende koelkast
Beste,Einde januari kocht ik een koelkast LIEBHERR INT ICUNS 3324. Ik ben twee keer in de winkel geweest. Ik wilde een energiezuinig koelkast met geïntegreerde diepvriezer kopen. Op mijn vraag Wat raadt u mij aan, kreeg ik niet veel te horen. A++ en A+++ zijn niet erg verschillend qua energiezuinigheid, en LIEBHERR is goed. Daar moest ik het mee doen. Er werd mij niet gevraagd waar de koelkast moest staan, open keuken of niet... Etc. Nu blijkt, na plaatsing, dat die koelkast ontzettend veel lawaai maakt. Continu. Ik heb Steylemans laten komen. Zij zeiden dat de ijsvorming niet normaal was, maar het geluid wel. Zij vroegen mij LIEBHERR te laten komen. Volgens LIEBHERR is de ijsvorming compleet normaal, en het geluid ook. Bij een no-frost is er een ventilator die bijna continu draait. Omdat de koelkast in een hoek staat, kan het geluid ook akoestisch versterkt worden. Volgens de technieker dus geen goede keuze voor een open keuken.Ik vraag me dus af waarom ik in hemelsnaam de moeite doe om naar een gespecialiseerde electro-zaak te gaan, als ik toch geen gedegen informatie, noch service krijg? Dan kan je toch even goed via internet kopen?
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten