Meest recente klachten

A. C.
14/03/2018

onvoldoende geïnformeerd over lawaaimakende koelkast

Beste,Einde januari kocht ik een koelkast LIEBHERR INT ICUNS 3324. Ik ben twee keer in de winkel geweest. Ik wilde een energiezuinig koelkast met geïntegreerde diepvriezer kopen. Op mijn vraag Wat raadt u mij aan, kreeg ik niet veel te horen. A++ en A+++ zijn niet erg verschillend qua energiezuinigheid, en LIEBHERR is goed. Daar moest ik het mee doen. Er werd mij niet gevraagd waar de koelkast moest staan, open keuken of niet... Etc. Nu blijkt, na plaatsing, dat die koelkast ontzettend veel lawaai maakt. Continu. Ik heb Steylemans laten komen. Zij zeiden dat de ijsvorming niet normaal was, maar het geluid wel. Zij vroegen mij LIEBHERR te laten komen. Volgens LIEBHERR is de ijsvorming compleet normaal, en het geluid ook. Bij een no-frost is er een ventilator die bijna continu draait. Omdat de koelkast in een hoek staat, kan het geluid ook akoestisch versterkt worden. Volgens de technieker dus geen goede keuze voor een open keuken.Ik vraag me dus af waarom ik in hemelsnaam de moeite doe om naar een gespecialiseerde electro-zaak te gaan, als ik toch geen gedegen informatie, noch service krijg? Dan kan je toch even goed via internet kopen?

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform