Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Nieuwe Somfy Tahoma heeft ongeldige code
Ik kocht een nieuwe Somfy Tahoma (nieuw model) van de bol retour site. Blijkbaar was de code van het product al ingegeven geweest en moet die gereset worden. Sinds november 2020 probeer ik dit gedaan te krijgen via de klantendienst van Somfy, maar zonder resultaat. Telkens weer word ik gevraagd informatie per email te sturen waarop zij dan zouden reageren en telkens weer komt er geen respons. Bellen naar hun klantendienst kost dan ook nog eens 30 cent per minuut.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten