Meest recente klachten

L. B.
26/03/2021

Nieuwe Somfy Tahoma heeft ongeldige code

Ik kocht een nieuwe Somfy Tahoma (nieuw model) van de bol retour site. Blijkbaar was de code van het product al ingegeven geweest en moet die gereset worden. Sinds november 2020 probeer ik dit gedaan te krijgen via de klantendienst van Somfy, maar zonder resultaat. Telkens weer word ik gevraagd informatie per email te sturen waarop zij dan zouden reageren en telkens weer komt er geen respons. Bellen naar hun klantendienst kost dan ook nog eens 30 cent per minuut.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform