Goeiedag
enkele jaren geleden hebben wij terras zonwering laten plaatsen waarin Somy motoren waren ingebouwd (RTS). Iets later hebben we die geautomatiseerd met een Connexoon RTS module van Somfy. Deze heeft steeds correct gewerkt met de Somfy Tahoma app tot 25/11/2025, Dan heeft Somfy blijkbaar een software aanpassing gedaan en sindsdien werkt de besturing via de app niet meer. Tot enkele jaren kon je Somfy Belgie contacteren via het email adres enduser.support.be@somfy.com. Nadat ik dit gisteren probeerde kreeg ik een foutmelding: adres bestaat niet. Op de web site van Somfy Belgie staat er enkel een telefoon nummer. Ik heb dan geprobeerd via Somfy France (waar Somfy's hoofdkwartier is). Daar kan je enkel terecht op een users forum. Nadat ik daar mijn probleem had gepost kreeg ik een antwoord "Connexoon RTS bestaat niet". Dat product werd dus blijkbaar enkel in Belgie verkocht en wordt door het hoofdkwartier niet ondersteund. Europa? Nooit van gehoord bij Somfy. Ik zit nu dus met een module die onbruikbaar is. Wat gaat Somfy Belgie hieraan doen?