Meest recente klachten

T. H.
27/06/2023

VAN OFFREA NAAR SOLVARI

BESTE, HEY BEDRIJF OFFREA WAAR IK EEN COTRACT MEE AFGESLOTEN HEB EEN JAAR GELEDEN ZOU ZIJN OVERGENOMEN. NU IS DIT EEN NEDERLANDS BEDRIJF GENAAMD SOLVARI EN IK HEB 2 MAAL EEN AFSPRAAK MET HEN GEHAD MAAR ZIJN NOOIT KOMEN OPDAGEN OP DEZE AFSPRAAK . NU KRIJGEN WE REKEINGEN AAN EN WE WETEN NIET HOE ALLES IN DE GANG ZAL GAAN EN IK WIL OOK NIET DAT MIJN BEDRIJF GEGEVENS BIJ DIE BEDRIJF TERECHT KWAMEN WANT EEN BDRIJF DIE 2 MAAL NIET HUN AFSPRAAK NAKOMEN EN ZO?DER OVERLEG REKEINGEN STUREN NA OVERNAMEN DAAR WENSEN WIJ LIEVER NIET MEE IN ZEE TE GAAN . DUS DE VRAAG IS WAT KAN IK ERAAN DOEN OM DIT CONTACT OPTE ZEGGEN ZONDER TE VEEL TE MOETEN BETALEN ?MVG TOM HOUTMEYERS

Afgesloten
C. L.
18/05/2020

onmogelijk om contract op te zeggen

Beste, Ik heb met offrea bvba een contract getekend waarbij zij op een platform werklussen zetten en jij kan die dan kopen en krijgt de gegevens van de klant om een offerte op te stellen. Kostenplaatje 90 euro per maand en nog een jaarlijkse bijdrage van 550 euro. Er was echter niet bij verteld dat de prijzen zelf exclusief btw waren.De verkoopster die langs kwam was redelijk direct en opdringerig, ze legde alles wel goed uit maar ze had weinig tijd en het moest allemaal snel gaan. Dus tekende ik dat contract zonder veel nadenken. (het was nl. op een werf)Echter had ik de tijd niet om de algemene voorwaarden te lezen en moest gewoon tekenen. Ik heb nadien ook geen kopie gehad om alles na te lezen.Achteraf gezien was dat redelijk dom en impulsief om zo snel te tekenen maar omdat alles snel snel moest gaan heb ik er niet verder bij stilgestaan. Blijkbaar zit ik vast aan een 2 jaren contract, dus nu opzeggen is niet mogelijk. Enkel op voorwaarde dat er een schadevergoeding wordt betaald ter waarde van een som die zij bepalen door facturen samen te tellen.Maar ik heb nog geen enkele keer gebruik gemaakt van hun diensten (dus geen facturen) want je moet eerst kopen en dan een offerte opmaken, waarbij je natuurlijk geen garantie hebt dat men de opdracht heeft.Hoe kan ik hiervan af geraken?Nu zeker tijdens de Coronacrisis, wij hebben niet kunnen werken en hebben geen bron van inkomsten gehad vanaf maart 2020 . Sinds deze week kan ik terug opstarten maar er zijn weinig vooruitzichten.Vorig jaar heb ik hen een aangetekende mail gestuurd om mijn contract op te zeggen. Daar heeft men nooit op gereageerd. Ze blijven wel facturen en aanmaningen sturen zelfs via advocaat met dreiging dat ik zal gedagvaard worden bij niet betaling van een totaal bedrag van ondertussen 1930.98€.Hen contacteren is zo goed als onmogelijk, geen antwoord op mail of telefoon.Kunt u mij aub helpen om dit op te lossen.Met vriendelijke groet,Cristl Leroy-JanssensRenovatiewerken Ivo Leroy

Afgesloten
I. V.
20/06/2017

Misleiding op de website

Ik via jullie site een bedrijf gevonden voor een klus aan mijn huis.Daar was ik niet tevreden over. Als ik dan vervolgens een (slecht) review geven over dit bedrijf op jullie website, moet ik eerst alles per mail en dan nog eens per telefoon toelichten. Vervolgens krijg ik de mededeling dat er misschien over een week of 5 eens een keer besloten wordt of mijn slechte review al dan niet geplaatst gaat worden.Dat kan mijns inziens niet voor een vergelijkingssite. Hoe moet je nou bedrijven vergelijken als slechte reviews worden weggelaten?

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform