Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Facturatie aan ex klant
Beste, ik was vroeger klant bij Solar Assistance BV, ze plaatsen en onderhouden zonnepanelen. Ik heb hen een aangetekend schrijven gestuurd meer dan drie maand voor het einde van mijn termijn. Dit hebben ze ook bevestigd. In april kreeg ik een factuur, opnieuw hebben ze bevestigd dat ik geen klant meer ben, nieuw systeem, sorry voor de verwarring etc ... Vandaag krijg ik opnieuw een aanmaning op dezelfde factuur. Ik heb hen gemaild dat ik nu klacht zal indienen via test aankoop.
Onterechte fakturen/aanmaningen
Beste,We krijgen sinds kort fakturen/aanmaningen van Solar Assistance ivm de aansluiting van een omvormer. Wij hebben echter géén zonnepanelen en hebben ook NIETS met hen te maken !Ondertussen heb ik al herhaaldelijk contact met hen gehad. Telkens zeggen ze dat dit een boekhoudkundig probleem is. Telkens wordt herhaald dat ze een nieuw boekhoudprogramma hebben waar fouten in zitten enz. Telkens opnieuw bevestigen ze dat er niets open staat (hoe zou het ook kunnen ??), ze hebben dit zelfs vorige week nog op mail bevestigd. Tot ik vandaag een laatste herinnering krijg met dreiging van een incassobureau. Opnieuw heb ik dus vandaag naar hen gebeld, hebben ze opnieuw bevestigd dat dit een fout is in hun nieuw boekhoudprogramma ... maar er wordt niets aan gedaan ?? Als het zo verder gaat, staat hier een deurwaarder aan de deur, waarvoor ??Gelieve dit aub dringend op te lossen, want dit ben ik ondertussen méér dan beu.Ik stuur hen vandaag ook een aangetekend schrijven, ze weten ook dat ik jullie ging contacteren.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten