Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Weigering uitbetaling eindejaarspremie uitzendkrachten
Op 16 december 2021 wordt het ondertekende papier per post en digitaal aangeleverd. Op 05 januari wordt dit nogmaals uitgevoerd. Antwoord van het Fonds :geen briefwisseling per post ontvangen en digitale formulieren worden niet aanvaard. Emailverkeer is 100 % rechtsgeldig. Betalingen van het Sociaal Fonds zijn van maart tem maart, wat een discriminatie oplevert ten opzicht van vaste werknemers die de eindejaarspremie ontvangen op berekening van januari tem december. De wetgever verplicht bedrijven en instellingen om op duurzame manier te werken ....
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten