Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Problemen met annuleren bestelling en terugbetaling
Ik bestelde via de site van snugglemoms twee draagdoeken voor mijn kindje. Op de site flashte een banner die belooft 'vandaag besteld=morgen geleverd'. Echter dat was vijf dagen geleden ondertussen (sinds 7/3). Ik wilde het bedrijf contacteren om de bestelling te annuleren en mijn geld terug te krijgen, maar er zijn verschillende e-mailadressen in omloop: snugglemomsshop@gmail.com en info@snugglemoms.com. Die schreef ik vandaag (12/3) aan met vraag waarom de levering zo lang duurt. Ondertussen besliste ik dat ik de bestelling wil annuleren en vooral mijn geld terug wil.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten