Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Ongelijke matrassen geleverd en een slechte oplossing als uitkomst
Begin september 2020 hebben wij 2 afzonderlijke matrassen, beiden 90cm, gekocht bij Sleepy Schoten voor ons bed van 1m80. Uiteindelijk werden deze half december 2020 geleverd, maar de vreugde was van korte duur toen bleek dat de matrassen in hoogte (ongeveer 5cm) verschilden. Aangezien mijn man rug patiënt is, hadden we beiden een andere matras gekozen. Ze hadden ons verzekerd dat dat geen enkel probleem zou zijn, want de matrassen hadden dezelfde hoogte! Er volgden vele telefoontjes over en weer en toen kwamen jullie tot het besluit dat wij deze matras niet konden krijgen. We moesten een andere matras nemen om het hoogteverschil tussen beide matrassen weg te werken, maar weliswaar en helaas met een meerprijs!Er werd uiteindelijk dan een voorstel gedaan om ons een matras uit de toonzaal aan te bieden, deze konden we dan direct hebben en zou dezelfde hoogte hebben!!!!! We blijven dus met een wrang gevoel achter en dat vinden we zeer spijtig. Fouten kunnen gebeuren, maar probeer het dan steeds klantvriendelijk op te lossen, zodanig dat we toch met een goed gevoel kunnen terug denken aan onze aankoop! Er werd onszelf verweten dat de hoogte van de matrassen niet op de bestelbon stond, m.a.w. probeerden men te zeggen dat de fout bij ons, de consument, zou liggen en dat we eigenlijk niks te zeggen hadden. Dat we het maar moesten accepteren dat de matrassen niet correct waren en dat, indien we een oplossing wilden, gewoon met de glimlach de meerprijs moesten betalen. En dat maakt me eigenlijk nog kwader dan al de rest !!!!!
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten