Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Overgezouten broodbeleg niet eetbaar
Geachte mevrouw/heer, Op donderdag 4 juli 2024 , kochten we Cross and Blackwell salade Ik stel echter vast dat deze salade echter niet eetbaar was omwille dat er te veel zout in verwerkt was . Dit heeft geleid tot het verpesten van onze broodmaaltijd, wat tot gevolg had een klacht aan jullie per mail te formuleren. U negeerde tot twee maal de mail. In de laatste mail stond in BCC Stadius City, die wel reageerde door te stellen dat ze daar nog nooit een klacht over hebben ontvangen en dat men niet over smaken kan discussiëren. De toon gaf aan dat deze klacht niet werd erkend en dat de kritiek / feedback niet werd aanvaard. Dit heeft geleid in deze derde poging via Test Aankoop. Wij betreuren het dat u een oneetbare salade verkoopt tegen een stevige prijs en dat de consument geen waarborg heeft op een kwaliteitsvol product. Daarom verzoek ik u binnen een redelijke termijn van 1 week te overwegen deze klacht ernstig te willen nemen en een correcte schadevergoeding / compensaties te willen voorzien . Met vriendelijke groeten, Didier De Buck
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten