Terug

Overgezouten broodbeleg niet eetbaar

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. V.

Naar: Slagerij Stadius Local

18/07/2024

Geachte mevrouw/heer, Op donderdag 4 juli 2024 , kochten we Cross and Blackwell salade Ik stel echter vast dat deze salade echter niet eetbaar was omwille dat er te veel zout in verwerkt was . Dit heeft geleid tot het verpesten van onze broodmaaltijd, wat tot gevolg had een klacht aan jullie per mail te formuleren. U negeerde tot twee maal de mail. In de laatste mail stond in BCC Stadius City, die wel reageerde door te stellen dat ze daar nog nooit een klacht over hebben ontvangen en dat men niet over smaken kan discussiëren. De toon gaf aan dat deze klacht niet werd erkend en dat de kritiek / feedback niet werd aanvaard. Dit heeft geleid in deze derde poging via Test Aankoop. Wij betreuren het dat u een oneetbare salade verkoopt tegen een stevige prijs en dat de consument geen waarborg heeft op een kwaliteitsvol product. Daarom verzoek ik u binnen een redelijke termijn van 1 week te overwegen deze klacht ernstig te willen nemen en een correcte schadevergoeding / compensaties te willen voorzien . Met vriendelijke groeten, Didier De Buck

Berichten (2)

Slagerij Stadius Local

Naar: E. V.

18/07/2024

Geachte heer/mevrouw,Wij zijn een kleine zelfstandige onderneming en beschikken helaas niet over een aparte klantenserviceafdeling. Daarom duurde het even vooraleer we de eerste keer een antwoord stuurden, een slager werkt in de atelier en zit niet steeds op de bureau. We willen graag direct ingaan op uw opmerking betreffende onze Blackwell salade die zeer geliefd is bij onze klanten en behoort tot onze best verkopende producten.De Blackwell salade bevat inderdaad iets meer zout dan andere salades, wat deze juist zo smaakvol maakt met o.a. reepjes gebakken beenham, pickles en dressing. Deze salade wordt vers bereid met pure ingrediënten op ambachtelijke wijze, inclusief de dressing. Wij zijn ervan overtuigd dat ons product uniek is in de streek en horen van onze klanten voornamelijk positieve reacties.We hebben begrepen dat u teleurgesteld was over het niveau van zoutigheid in de salade. Hoewel we de feedback waarderen, hebben we tot op heden geen vergelijkbare klachten ontvangen. Als blijk van waardering willen we u graag een tegoed geven ter waarde van het aangekochte product met uw kassabon.Als jonge ondernemers streven we ernaar om elke dag met passie en toewijding ons vak als slager uit te voeren. Onze producten worden met liefde en op ambachtelijke wijze bereid, en we stellen de loyaliteit van onze klanten zeer op prijs.Met vriendelijke groetenVan: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be namens klachten@test-aankoop.be klachten@test-aankoop.beVerzonden: donderdag 18 juli 2024 11:00Aan: stadiuslocal@telenet.be stadiuslocal@telenet.beOnderwerp: Overgezouten broodbeleg niet eetbaar ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

E. V.

Naar: Slagerij Stadius Local

18/07/2024

Het verbaast me dan heel erg dat u wanneer u nu meteen wel kan reageren wanneer u merkt dat de naam testaankoop betrokken wordt. U gaat nog steeds niet om met de kritiek en tracht nog steeds de blackwelsalade te verheerlijken, door te stellen dat u daarover geen andere klachten heeft ontvangen. Dat betekent niet dat geen andere klachten zouden zijn. De meeste mensen voelen zich geremd om een klacht te formuleren omwille dat ze bang zijn voor dit soort reacties die u nu heeft meegegeven. De meeste mensen hebben de neiging te zwijgen en slikken hun klacht in om verdere twisten te voorkomen. Klanten hebben daar geen zin in. Mijn jaren lage ervaringen in de voedingssector en in het les geven over voeding als naast het bezitten van een universitaire onderscheiding en het bezitten en ervaring hebben van een Hotelopleiding en Koksopleiding stellen me in staat goed te kunnen oordelen over producten en te erkennen wanneer is overzout is en daardoor ongezond is. Het ware misschien duidelijker geweest om een staal Laboratories te laten analyseren om de discussie die u nog steeds daarover wil voeren te stoppen. Aangezien u nu bij deze het bewijs levert dat mails onmiddellijk door u worden gelezen en dat snel regeren wel mogelijk is, dan zou een gezonde reactie geweest zijn dat u dat bij mijn eerste mail het zelfde deed en dat het weinig of geen moeite kost om om direct te zeggen dat u me vergoed. Omwille dat ik meerdere mensen ervan laten proeven heb zonder hun mee te delen wat het probleem was en er anoniem gesteld is geweest dat het te zout was om het te eten, getuigd dat het daadwerkelijk ook zo was. Deze mensen willen hiervoor gerust getuigen, mocht u alsnog niet overtuigd zijn. Ik moet zeer veel moeite doen om mijn klacht ontvankelijk te maken en ik kan niet bedenken waarom ik zo'n klacht zou formuleren. Indien u liever geen klachten behandelt dan moet u ook geen emailadres op de website nalaten, zeker niet als u daarvoor allemaal geen tijd voor heeft. De klachten zouden dan mondeling of per post en of aangetekend kunnen verkopen. Elke klacht die op zo'n manier wordt afgehandeld en respectloos voor elke consument. Ik onderstreep dat onze gezellige broodmaaltijd door deze slechte salade werd verpest en dat we zeer veel moeite moeten doen om het recht te zetten. Deze klacht staat openbaar te lezen en iedereen kan nu zelf oordelen of deze klacht goed werd benaderd. Als u dan toch als slagerij zo karig bent om een nauw afgewogen tegoedbon te willen voorzien in plaats van een echte vergoeding, dan voel ik me niet geroepen om daar akkoord mee te gaan. De salade werd gemeerd op sandwiches en omdat deze reeds waren belegd hebben meerdere gasten er ook van geproefd. Niet alleen de salade, maar ook de sandwiches zijn weggegooid. Uw voorstel is dus ontoereikend en bijgevolg zullen we de overweging maken om het team van testaankoop in te schakelen, waardoor zij gaan bemiddelen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform