Het verbaast me dan heel erg dat u wanneer u nu meteen wel kan reageren wanneer u merkt dat de naam testaankoop betrokken wordt. U gaat nog steeds niet om met de kritiek en tracht nog steeds de blackwelsalade te verheerlijken, door te stellen dat u daarover geen andere klachten heeft ontvangen. Dat betekent niet dat geen andere klachten zouden zijn. De meeste mensen voelen zich geremd om een klacht te formuleren omwille dat ze bang zijn voor dit soort reacties die u nu heeft meegegeven. De meeste mensen hebben de neiging te zwijgen en slikken hun klacht in om verdere twisten te voorkomen. Klanten hebben daar geen zin in. Mijn jaren lage ervaringen in de voedingssector en in het les geven over voeding als naast het bezitten van een universitaire onderscheiding en het bezitten en ervaring hebben van een Hotelopleiding en Koksopleiding stellen me in staat goed te kunnen oordelen over producten en te erkennen wanneer is overzout is en daardoor ongezond is. Het ware misschien duidelijker geweest om een staal Laboratories te laten analyseren om de discussie die u nog steeds daarover wil voeren te stoppen. Aangezien u nu bij deze het bewijs levert dat mails onmiddellijk door u worden gelezen en dat snel regeren wel mogelijk is, dan zou een gezonde reactie geweest zijn dat u dat bij mijn eerste mail het zelfde deed en dat het weinig of geen moeite kost om om direct te zeggen dat u me vergoed. Omwille dat ik meerdere mensen ervan laten proeven heb zonder hun mee te delen wat het probleem was en er anoniem gesteld is geweest dat het te zout was om het te eten, getuigd dat het daadwerkelijk ook zo was. Deze mensen willen hiervoor gerust getuigen, mocht u alsnog niet overtuigd zijn.
Ik moet zeer veel moeite doen om mijn klacht ontvankelijk te maken en ik kan niet bedenken waarom ik zo'n klacht zou formuleren. Indien u liever geen klachten behandelt dan moet u ook geen emailadres op de website nalaten, zeker niet als u daarvoor allemaal geen tijd voor heeft. De klachten zouden dan mondeling of per post en of aangetekend kunnen verkopen. Elke klacht die op zo'n manier wordt afgehandeld en respectloos voor elke consument. Ik onderstreep dat onze gezellige broodmaaltijd door deze slechte salade werd verpest en dat we zeer veel moeite moeten doen om het recht te zetten. Deze klacht staat openbaar te lezen en iedereen kan nu zelf oordelen of deze klacht goed werd benaderd.
Als u dan toch als slagerij zo karig bent om een nauw afgewogen tegoedbon te willen voorzien in plaats van een echte vergoeding, dan voel ik me niet geroepen om daar akkoord mee te gaan. De salade werd gemeerd op sandwiches en omdat deze reeds waren belegd hebben meerdere gasten er ook van geproefd. Niet alleen de salade, maar ook de sandwiches zijn weggegooid.
Uw voorstel is dus ontoereikend en bijgevolg zullen we de overweging maken om het team van testaankoop in te schakelen, waardoor zij gaan bemiddelen.