Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
problemen met beëindiging contract
We hebben in mei 2021 een contract afgesloten ivm cyber security. Echter waren we niet tevreden over hun diensten en hebben besloten het contract te beëindingen vanaf 1 november 2021. (mail 28 oktober) Alles is toen ook afgesloten bij ons (toestellen ontkoppeld) Op het papier stond dat het normaal voor 48 maanden geldig was het abonnement, maar we hebben met sales verantwoordelijke in mei afgesproken (Femke Van Schetsen) dat dit moest veranderd worden naar onbepaalde duur zodat we ten alle tijde dit abonnement konden verbreken ZONDER KOST. Dit staat zo ook op document.Ze hebben eind oktober niks ondernomen om na te kijken hoe het kwam dat installatie slecht werkte (discompatibiliteit met wifi-netwerk) en dat het dus duur was voor de aangeboden diensten maar ze hebben enkel een voorstel tot voordeliger abonnement uitgewerkt waar we weinig mee zijn (telefonisch contact/ mail 29 oktober 2021). Nu moeten we verbrekingskost van 500€ betalen (mail 3 november) terwijl Skyforce de beloofde diensten / contractuele verplichtingen niet geleverd hebben en in gebreke zijn. Daarom vragen wij naast de onmiddellijke beëindiging en opzegging, het niet betalen van de 500€ verbrekingskost.Tot op heden is er geen enkele reactie geweest op dit schrijven. Zelfs niet op klacht via testaankoop van 3 december 2021.Wel heeft er 2x een medewerker gebeld om te vragen hoe het komt dat op maandelijks rapport geen gegevens staan. Dit komt omdat we simpelweg geen gebruik maken van hun diensten maar dat snappen ze precies niet. Dit zou dan doorgegeven worden aan hun verantwoordelijke maar er is weinig beweging / communicatie op dit vlak.Ook blijven ze facturen sturen waarop ik telkens antwoord dat we geen gebruik maken van hun diensten, voorlopig ook zonder resultaat en dat ze gewoon niet antwoorden op vorige mailing.We willen simpelweg niks meer te maken hebben met het bedrijf SKYFORCE.Ik heb alle informatie bezorgd, maar ik krijg verder geen antwoord meer op mijn vragen. Gelieve me op de hoogte te houden van het verder verloop van mijn klacht.BedanktHopende op uw medewerking.
VERBREKINGSVERGOEDING BEEINDIGING CONTRACT NA IN GEBREKE GELEVERDE DIENSTEN
BesteWe hebben in mei dit jaar een contract afgesloten ivm cyber security. Echter waren we niet tevreden over hun diensten en hebben besloten het contract te beëindingen vanaf 1 november. (mail 28 oktober) Op het papier stond dat het normaal voor 48 maanden geldig was het abonnement, maar we hebben met sales verantwoordelijke afgesproken dat dit moest veranderd worden naar onbepaalde duur zodat we ten alle tijde dit abonnement konden verbreken ZONDER KOST.Ze hebben niks ondernomen om na te kijken hoe het kwam dat installatie slecht werkte (disconnectie met huidig wifi-netwerk) en dat het dus duur was voor de aangeboden diensten maar ze hebben enkel een voorstel tot voordeliger abonnement uitgewerkt waar we weinig mee zijn (telefonisch contact/ mail 29 oktober). Nu moeten we verbrekingskost van 500€ betalen (mail 3 november) terwijl Skyforce de beloofde diensten / contractuele verplichtingen niet geleverd hebben en in gebreke zijn. Daarom vragen wij naast de onmiddellijke beëindiging en opzegging, het niet betalen van de 500€ verbrekingskost.Het duurde ook een tijdje om een document op te maken voor de verbrekingskost (meer dan 1 maand), eerst moesten we dit zelfs zo betalen zonder referentie.Hopende op uw medewerking.Met vriendelijke groetenGuy Van Gils
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten