BesteWe hebben in mei dit jaar een contract afgesloten ivm cyber security. Echter waren we niet tevreden over hun diensten en hebben besloten het contract te beëindingen vanaf 1 november. (mail 28 oktober) Op het papier stond dat het normaal voor 48 maanden geldig was het abonnement, maar we hebben met sales verantwoordelijke afgesproken dat dit moest veranderd worden naar onbepaalde duur zodat we ten alle tijde dit abonnement konden verbreken ZONDER KOST.Ze hebben niks ondernomen om na te kijken hoe het kwam dat installatie slecht werkte (disconnectie met huidig wifi-netwerk) en dat het dus duur was voor de aangeboden diensten maar ze hebben enkel een voorstel tot voordeliger abonnement uitgewerkt waar we weinig mee zijn (telefonisch contact/ mail 29 oktober). Nu moeten we verbrekingskost van 500€ betalen (mail 3 november) terwijl Skyforce de beloofde diensten / contractuele verplichtingen niet geleverd hebben en in gebreke zijn. Daarom vragen wij naast de onmiddellijke beëindiging en opzegging, het niet betalen van de 500€ verbrekingskost.Het duurde ook een tijdje om een document op te maken voor de verbrekingskost (meer dan 1 maand), eerst moesten we dit zelfs zo betalen zonder referentie.Hopende op uw medewerking.Met vriendelijke groetenGuy Van Gils