Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Dit bedrijf werd geïdentificeerd als oplichterij.
We raden je aan om een openbare klacht in te vullen om zo andere consumenten te waarschuwen. Dit is wat je nog moet doen: - Meld je klacht - Verwittig de bevoegde instantie
Meest recente klachten
Geen correcte levering
Geachte mevrouw/heer, Op 11/01/2025 kocht ik een winterjas in uw online winkel en betaalde ik 49,95 euro plus 0 euro verzendkosten. Ik ontving het pakket op 06/02/2025 en toen ik het opende, zag ik dat het niet het product was dat ik had besteld. In het bijzonder kreeg ik in plaats van een donker blauwe dikke winterjas een filterdunne simpele regenjas Ik nodig u derhalve uit mij het door mij gekochte product zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen 30 dagen na de datum van de bestelling toe te zenden en tegelijkertijd de bij vergissing geleverde goederen af te halen. Doet u dit niet, dan behoud ik mij het recht voor om ontbinding van het contract en schadevergoeding te eisen. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs
Oplichting
Geachte mevrouw/heer, Op 08/01/2825 kocht ik een 2 truienin uw online winkel en betaalde ik 89.97E Ik ontving het pakket op 03/02/2025 wat een eind weg was van de beloofde leveringstermijnen toen ik het opende, zag ik dat het niet het product was dat ik had besteld. In het bijzonder kreeg ik in plaats van 2xxl wintervesten, een prul van 2 plastic regenvesten toegestuurd. Ik nodig u derhalve uit mij het door mij gekochte product zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen 30 dagen na de datum van de bestelling toe te zenden en tegelijkertijd de bij vergissing geleverde goederen af te halen. Doet u dit niet, dan behoud ik mij het recht voor om ontbinding van het contract en schadevergoeding te eisen. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs
Levering niet gekregen
Korte beschrijving van uw probleem op 13 /12/2024 2 jassen besteld bij sky sence en deze nooit ontvangen. Het gaat om coli prive die het ging leveren. Nooit gekregen. Ik moest naar coli prive zenden . Die antwoorden in het Frans. Binnen 4 dagen gaan ze antwoorden we zijn bijna 2 maanden verder. Nog steeds geen jassen te zien. Wat kan ik doen? Vriendelijke groeten Devriendt Katrien
Levering ander product dan besteld
Korte beschrijving van uw probleem Ik heb volgende besteld : Zacht en Warm Jasje met Hoge Kraag en Ritssluiting, Fleece Vest Dames × 1 Watermelon rood / M voor de prijs van 44,95€. Er werd mij echter een een roze opplooibaar regenjasje geleverd. Ik vraag een levering van juiste bestelde product of een volledige terugstorting van mijn betaling van 44,95€. Ik ga niet akkoord met uw voorstel van een gedeeltelijke terugbetaling van 15 of 20 % zonder terugzending van het regenjasje naar de Filipijnen ( 20€ verzendingskosten ).
Ingebrekestelling bestelling #6278
Ingebrekestelling n.a.v. bestelling #6278 Geachte heer, mevrouw, Op 3 december 2024 sloot ik met u een overeenkomst. U bevestigde deze overeenkomst via mail. Zie Bijlage 1. Ik kocht bij u ‘Rhea - 2-delige set van oversized trui met schildpadhals en mouwloze jurk in effen kleur crème’. Ik bestelde het product in 2 maten (M en L) aan €39,95 euro per stuk, met een eindtotaal van €71,91 EUR. U nam beide producten op in het besteloverzicht en bevestigde hiermee opnieuw onze verkoopovereenkomst. Zie Bijlage 2. Het artikelnummer van de Rhea-2-delige set wordt niet vermeld op uw website, maar om uw geheugen op te frissen, verwijs ik naar Bijlage 3, namelijk een screenshot van uw website waar u tot op vandaag het artikel te koop aanbiedt. Helaas hield u zich niet aan onze verkoopovereenkomst. Op 18 december ontving ik van u namelijk 2 witte sweaters, in maat M en L. Voor een foto van de door mij ontvangen producten verwijs ik u naar Bijlage 4. Die witte sweaters vind ik op uw website terug, zonder artikelnummer wederom, maar onder ‘Oversized sweater voor heren, wit’ aan €39,95 euro per stuk. Ik verwijs u naar de screenshot van uw website in Bijlage 5. Op 26 december 2024 stuurde ik u een mail om u op de hoogte te brengen van de verkeerd geleverde producten. Ik toonde duidelijk aan met foto’s dat ik verkeerde producten had ontvangen. Bovendien vroeg ik u om een retourformulier zodat ik de sweaters kon terugzenden. Tot slot gaf ik aan dat ik geen vertrouwen meer heb in Sky-Sense en eiste de €71,91 EUR teruggestort op mijn rekening. Zie Bijlage 6. In uw antwoord op 28 december durfde u de verkeerd geleverde bestelling te benoemen als “de discrepantie tussen het fysieke uiterlijk van het artikel en de weergave ervan op de online foto”. Alsof er ruimte voor twijfel of discussie bestaat in de vergelijking van een sweater met een 2-delige set van oversized trui met schildpadhals en mouwloze jurk! Neen, u maakt uw leugen nog groter wanneer u in dezelfde mail verwijst naar “grondig onderzoek met onze productspecialist” om vervolgens te concluderen dat “het betreffende artikel overeenkomt met het product dat in ons magazijn is opgeslagen onder de overeenkomstige artikelnaam en code die op onze website beschikbaar is.” Zie Bijlage 7. En als kers op de taart zendt u mij het retourformulier niet en is er geen enkele sprake van terugbetaling. Conclusie U hebt zich niet gehouden aan ons contract/onze verkoopovereenkomst afgesloten op 3 december 2024. U heeft zich schuldig gemaakt aan meerdere inbreuken: - ik heb nooit de door mij bestelde producten ontvangen; - ik ontvang van u geen retourformulier; - mijn recht op terugbetaling wordt niet nageleefd. Via dit schrijven geef ik u een laatste kans om u aan de wettelijke afspraken te houden. Ik eis van u binnen maximum 7 dagen een retourformulier te ontvangen zodat ik die sweaters kan terugzenden. Ik eis binnen 30 dagen de terugbetaling van €71,91 EUR op mijn rekeningnummer, vermeerdert met de kost van de retourzending die ik geenszins wens te betalen. Indien u aan deze eis niet tegemoetkomt, dan behoud ik mij het recht voor om het contract te ontbinden, schadevergoeding te eisen en verdere juridische stappen te zetten. Ik stel u alvast volledig aansprakelijk en zal alle kosten die hieraan verbonden zijn op u verhalen. Met vriendelijke groet, Inneke Tengrootenhuysen BIJLAGEN Bijlage 1: bevestiging van mijn bestelling door Sky-Sense Bijlage 2: besteloverzicht door Sky-Sense met duidelijke verwijzing naar de door mij aangekochte stuks Bijlage 3: Screenshot website Sky-Sense op 6 januari 2025 waar het door mij gekochte product, namelijk ‘Rhea - 2-delige set van oversized trui met schildpadhals en mouwloze jurk in effen kleur crème’ nog steeds te koop wordt aangeboden. Bijlage 4: 2 witte sweaters, maat M en L, die ik op 18 december 2024 ontving. Bijlage 5: Screenshot website Sky-Sense van de ‘Oversized sweater voor heren, wit’ die mij geleverd werd. Bijlage 6: Screenshot van mijn mail op 26 december 2024 aan Sky-Sense om te wijzen op de verkeerde bestelling + vraag om retourformulier. Bijlage 7: Screenshot van het antwoord van Sky-Sense op 28 december 2024 n.a.v. mijn klacht en vraag om een retourformulier.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten