Geen score beschikbaar Info


Meest recente klachten

Z. J.
11/10/2025

NIET ONTVANGEN

Geachte mevrouw/heer, Op 19/09/2025 kocht ik een ZETEL in uw online winkel en betaalde ik € 769,95 PLUS 104,98 € verzendkosten met een korting van 10 procent. Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering tegen 7-10 WERKDAGEN zou plaatsvinden. De goederen werden echter OP 11 OKTOBER NOG STEEDS NIET GELEVERD. Ik had echter een afspraak via sms gemaakt voor een levering op 11 oktober 2025 tussen 10 en 12 uur. De bestelling heb ik nog steeds niet ontvangen zonder enige waarschuwing of mededeling. Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, die op een totaalbedrag van €800 wordt geraamd. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Zaineb Jahabli

In behandeling
A. M.
2/04/2024

Bestelling niet ontvangen

Beste,Mijn vrouw bestelde via Sklum huisinrichting materialen + een sofa. (3-zits relaxbank in fluweel Jehrd).De goedkopere producten zijn wel goed aangekomen.De sofa hebben wij tot op heden niet ontvangen en weten niet waar deze is. Klantendienst van Sklum vroeg mijn vrouw achter trackingnummer (dat wij trouwens nooit ontvangen hebben - geen enkele mail). Ze vroegen tevens om foto's van al de geleverde goederen en de verpakkingen+ foto's van de ID te bezorgen. De klacht gaat over de sofa die nooit geleverd werd dus wij begrijpen niet waarom ze de foto's van de al ontvangen goederen wensten te ontvangen (deze hebben wij toch maar bezorgd maar dit leverde weinig resultaten op). Het delen van de foto's van de ID kan risico's tot fraude met zich meebrengen.Bij Sklum beschikken zij al over de gegevens van mijn vrouw omdat ze de klacht via het inzendformulier vanuit hun website heefr ingediend dus nogmaals begrijpen wij niet de reden achter hun bizarre vereisten.Bovendien wil ik meegeven dat wij zelfs voor de geleverde producten nooit een tracking nummer hebben ontvangen, dus de sofa die nooit aangekomen is, is volledig spoorloos. De bestelling dateert al van 10 februari 2024. De zetel kostte in totaal 349,95 euro - het bedrag werd betaald bij de bestelling. Ik wens dus dat er uitgezocht wordt waar mijn sofa is en deze zo spoedig te bezorgen. De terugbetaling is ook een optie indien Sklum deze sofa niet meer in stock heeft.De persoon van de klantendienst die ons contacteerde is Miguel T. Alvast bedankt voor de snelle afhandeling.Met de meeste hoogachting,Arkadiusz Michalski

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform