Geachte mevrouw/heer,
Op 19/09/2025 kocht ik een ZETEL in uw online winkel en betaalde ik € 769,95 PLUS 104,98 € verzendkosten met een korting van 10 procent.
Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering tegen 7-10 WERKDAGEN zou plaatsvinden. De goederen werden echter OP 11 OKTOBER NOG STEEDS NIET GELEVERD. Ik had echter een afspraak via sms gemaakt voor een levering op 11 oktober 2025 tussen 10 en 12 uur. De bestelling heb ik nog steeds niet ontvangen zonder enige waarschuwing of mededeling.
Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, die op een totaalbedrag van €800 wordt geraamd.
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet,
Zaineb Jahabli