Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Waar is onze zetel ?
Beste , ik bestelde 09/05/2023 een zetel bij jullie , herhaaldelijk mails gestuurd en om de tuin geleid met smoesjes , we hebben zelfs ingestemd met een andere kleur omdat jullie die ene niet konden leveren , vorige week vragen jullie opeens het factuurnummer terwijl jullie van negen mei al het geld (bijna 1000 euro)hebben ontvangen . En dat is dan plots iemand anders dat terugmaild dat we nog maar is moesten wachten . Levertijd was Max 8 weken gezegd en op de laatste mails wordt er zelfs niet geantwoord….?
Beschadigde zetel
Beste,Op 02/01/2023 hebben wij bij seats4you een zetel type Romey aangekocht, deze is geleverd geweest op 14/01/2023. Na enkele weken begon de zetel te pluizen, hiervan heb ik foto's doorgemaild naar de firma op 03/04/2023. Hier heb ik tot op heden geen antwoord gekregen. Meermaals zelf gebeld naar de firma maar steeds kreeg ik hetzelfde antwoord ik moet het nahoren bij mijn baas. Vandaag nog maar eens zelf gebeld en kreeg ik doodleuk te horen dat dit slijtage is! Dit na 3maand? En dat dit niet onder garantie valt. Wij zijn hier niet mee akkoord en willen graag een oplossing voor onze aankoop waar wij ook hard moeten voor werken.
Ingebrekestelling
Betreft: IngebrekestellingGeachte heer,Op 19/05/2017 werd bij ons het volgende geleverd-Kleerkast (Country 4 deurs), bestelbon: 172487Zoals wij reeds mondeling, telefonisch en via mail hebben aangehaald. Voldoet de kleerkast niet aan de afspraken gemaakt tijdens en na de verkoop. Deze vertoont de volgende gebreken:-Geen plan bij levering-Na telefonische klacht een plan verkregen en deze blijkt onduidelijke/niet compleet te zijn.-Afmetingen van 2 schuiven zijn niet correct en passen niet in de kast.-Voorziene gaten stemmen niet overeen. Welke ervoor zorgt dat de overige schuiven scheef zitten.-Schade aan de schuifdeurEr werd verschillende keren (mondeling, telefonisch en via mail) gevraagd de kast op te halen en deze terug te betalen. Dit verzoek werd tot op het heden genegeerd. Wel is het zo dat er telefonisch werd afgesproken dat er een monteur ging langskomen op 24/05/2017 voor nazicht van onze melding. Op het moment zelf, na het nazicht, wilde de monteur de kast opnieuw monteren. Dit werd geweigerd door mijn vrouw aangezien dit niet werd afgesproken, en om verdere schade te voorkomen. De monteur contacteerde telefonisch zijn verantwoordelijke om enig duidelijkheid te verkrijgen. Na telefonisch contact met zowel mij en mijn vrouw, werd hij teruggeroepen door zijn verantwoordelijke.Diezelfde dag (24/05/2017) nog een e-mail ontvangen van een ‘verantwoordelijke’ van uw dienst na verkoop. Men wijt het bovenstaande (wat onacceptabel is) aan de klant zelf. Men levert een product aan dat vanaf het begin niet conform is. Bovendien werd er in het begin geen plan aangeleverd. Na telefonische klacht werd deze aangeleverd en bleek deze onduidelijk te zijn. Als klap op de vuurpijl had het lef de weigering, van de kast opnieuw te monteren, te wijten aan de fysieke toestand van mijn vrouw (zwanger). Dit is niet alleen onbeschoft maar gewoonweg verkeerd. We hebben diezelfde dag nog een tegenantwoord, via mail, geformuleerd. Waar we akkoord gingen met het voorstel om de kast ‘op de juiste manier’ te monteren. En indien gewenst een extra schuifdeur te bestellen deze later (gratis) te vervangen. Tot op het heden hebben we hierop geen antwoord gehad. Ons geduld werd hierbij genoeg op de proef gesteld en hebben we besloten dat we het geld van de kast terug willen. Op 30/05/2017 heeft u van mij een aangetekende zending verkregen. Hier hebben we tot op het heden ook nog geen antwoord op verkregen. Vervolgens werd Test-aankoop hierbij betrokken die via mail het geld terug vroeg. Wederom, tot op heden, ook geen antwoord verkregen.Niet alleen zitten we met een kast waarmee we NIETS zijn. Maar ik zit nu ook vast met planning en kleren die niet grondig kunnen geborgd worden. Wat is nu eigenlijk hier het probleem waardoor men niet bereidwillig de kast kan komen ophalen en het geld terug te geven? Wat is er gebeurd met het concept “niet tevreden, geld terug”?
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten