Betreft: IngebrekestellingGeachte heer,Op 19/05/2017 werd bij ons het volgende geleverd-Kleerkast (Country 4 deurs), bestelbon: 172487Zoals wij reeds mondeling, telefonisch en via mail hebben aangehaald. Voldoet de kleerkast niet aan de afspraken gemaakt tijdens en na de verkoop. Deze vertoont de volgende gebreken:-Geen plan bij levering-Na telefonische klacht een plan verkregen en deze blijkt onduidelijke/niet compleet te zijn.-Afmetingen van 2 schuiven zijn niet correct en passen niet in de kast.-Voorziene gaten stemmen niet overeen. Welke ervoor zorgt dat de overige schuiven scheef zitten.-Schade aan de schuifdeurEr werd verschillende keren (mondeling, telefonisch en via mail) gevraagd de kast op te halen en deze terug te betalen. Dit verzoek werd tot op het heden genegeerd. Wel is het zo dat er telefonisch werd afgesproken dat er een monteur ging langskomen op 24/05/2017 voor nazicht van onze melding. Op het moment zelf, na het nazicht, wilde de monteur de kast opnieuw monteren. Dit werd geweigerd door mijn vrouw aangezien dit niet werd afgesproken, en om verdere schade te voorkomen. De monteur contacteerde telefonisch zijn verantwoordelijke om enig duidelijkheid te verkrijgen. Na telefonisch contact met zowel mij en mijn vrouw, werd hij teruggeroepen door zijn verantwoordelijke.Diezelfde dag (24/05/2017) nog een e-mail ontvangen van een ‘verantwoordelijke’ van uw dienst na verkoop. Men wijt het bovenstaande (wat onacceptabel is) aan de klant zelf. Men levert een product aan dat vanaf het begin niet conform is. Bovendien werd er in het begin geen plan aangeleverd. Na telefonische klacht werd deze aangeleverd en bleek deze onduidelijk te zijn. Als klap op de vuurpijl had het lef de weigering, van de kast opnieuw te monteren, te wijten aan de fysieke toestand van mijn vrouw (zwanger). Dit is niet alleen onbeschoft maar gewoonweg verkeerd. We hebben diezelfde dag nog een tegenantwoord, via mail, geformuleerd. Waar we akkoord gingen met het voorstel om de kast ‘op de juiste manier’ te monteren. En indien gewenst een extra schuifdeur te bestellen deze later (gratis) te vervangen. Tot op het heden hebben we hierop geen antwoord gehad. Ons geduld werd hierbij genoeg op de proef gesteld en hebben we besloten dat we het geld van de kast terug willen. Op 30/05/2017 heeft u van mij een aangetekende zending verkregen. Hier hebben we tot op het heden ook nog geen antwoord op verkregen. Vervolgens werd Test-aankoop hierbij betrokken die via mail het geld terug vroeg. Wederom, tot op heden, ook geen antwoord verkregen.Niet alleen zitten we met een kast waarmee we NIETS zijn. Maar ik zit nu ook vast met planning en kleren die niet grondig kunnen geborgd worden. Wat is nu eigenlijk hier het probleem waardoor men niet bereidwillig de kast kan komen ophalen en het geld terug te geven? Wat is er gebeurd met het concept “niet tevreden, geld terug”?