Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Dit bedrijf werd geïdentificeerd als oplichterij.
We raden je aan om een openbare klacht in te vullen om zo andere consumenten te waarschuwen. Dit is wat je nog moet doen: - Meld je klacht - Verwittig de bevoegde instantie
Meest recente klachten
Ongewenst abonnement op steamingdienst
Toen ik en mijn vrouw vrijdag 11 juni '21 ons restaurant wilde betalen via de QR code van UCoins (stad Antwerpen promoot zo de middenstand met meer dan de helft terug), kreeg mijn vrouw zonder dat zij het door had plots een tabblad van Screenacy ervoor geschoven. Zij heeft daar ter goeder trouw haar Masterkaartgegevens ingevuld in de veronderstelling dat dit diende om het restaurant te betalen. Wat niet direct lukte en pas na drie keer besefte zij dat de betaling niet doorging. Pas nadat de garçon aangaf dat zij nog niet betaald had en nog de code handmatig moest ingeven besefte zij dat ze zich verkeerdelijk bij iets anders had ingelogd. Na een email van Screenplay besefte we dat zij zich bij een streamingdienst had aangemeld. Zo heeft ze klaarblijkelijk volgens onderstaande mail een abonnement met 5 dagen gratis genomen, waar alvast een 49 euro voor in gereserveerd is bij Mastercard. Men heeft haar een abonnement opgedrongen. Wij willen dit met onmiddellijke ingang stopzetten. Kan u hierin bemiddelen? Wij hebben enkele uren nadien haar Mastercard laten blokkeren. Wij hebben ook een email verzonden naar Sceenacy, volgens hun website. We hebben ook een bericht, zie helemaal onderaan van stopzetting ontvangen, maar willen zeker zijn dat dit er niet in rekening wordt gebracht. Van: support@receipt.screenacy.co [mailto:support@receipt.screenacy.co]Verzonden: vrijdag 11 juni 2021 13:59Aan: Julie Van Nuwenborg [Julie.VanNuwenborg@antwerpen.be]Onderwerp: Welkom: Uw gebruikersgegevens Beste u1614580701,Van harte gefeliciteerd, u heeft nu 5 dagen lang gratis toegang tot screenacy.coUw gebruiker gegevens:Gebruikersnaam: u1614580701Wachtwoord: Antwerpen12Uw factuurgegevens:factuurkenmerk: 703254306, Credit Card: XXXXXXXXXXXX7798Bij vragen of opmerkingen over uw lidmaatschap, bezoek onze site screenacy.co/contactBedankt voor het door u in ons gestelde vertrouwen.-------- Oorspronkelijk bericht --------Van: support@screenacy.coDatum: 11/06/21 16:50 (GMT+01:00)Aan: Julie Van Nuwenborg [Julie.VanNuwenborg@antwerpen.be]Onderwerp: Re: Automatisch antwoord: Welkom: Uw gebruikersgegevensHello,Your free trial subscription has been cancelled as per your request. As a result, no charges should appear on your credit card.Please note that any authorizations to your credit card should disappear from your statement in 3 to 5 business days.Kind Regards,Customer Support
Online abonnement aangesmeerd
Beste,Ik heb zopas op telefoon de app 'Foto's bewerken' gedownload.Bij openen app kreeg ik blijkbaar een add van Screenancy waarbij je gratis een account kon aanmaken waarbij ik dacht dat het een account was voor de app 'Foto's bewerken'. Na het aanmaken van de account waarbij je de gegevens van je visa diende in te geven zag ik nadien dat het geen account was voor foto's bewerken maar van 'Screenacy'. Bij het openen van de Screenacy zag ik dat de account gratis was voor 5 dagen. Ik wil dit natuurlijk onmiddellijk opzeggen maar bots onmiddellijk op het feit dat je het abonnement niet zomaar gemakkelijk kan opzeggen.Wat kan of moet ik doen?Onmiddellijk aan visa melden dat ze deze betaling blokkeren?Alvast bedankt voor jullie hulp!Mvg,Mario
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten