Terug

Online abonnement aangesmeerd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: Screenacy.co

05/03/2021

Beste,Ik heb zopas op telefoon de app 'Foto's bewerken' gedownload.Bij openen app kreeg ik blijkbaar een add van Screenancy waarbij je gratis een account kon aanmaken waarbij ik dacht dat het een account was voor de app 'Foto's bewerken'. Na het aanmaken van de account waarbij je de gegevens van je visa diende in te geven zag ik nadien dat het geen account was voor foto's bewerken maar van 'Screenacy'. Bij het openen van de Screenacy zag ik dat de account gratis was voor 5 dagen. Ik wil dit natuurlijk onmiddellijk opzeggen maar bots onmiddellijk op het feit dat je het abonnement niet zomaar gemakkelijk kan opzeggen.Wat kan of moet ik doen?Onmiddellijk aan visa melden dat ze deze betaling blokkeren?Alvast bedankt voor jullie hulp!Mvg,Mario


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform