Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
niet uitvoeren van werken en leveren van facturen
De laatste keer dat wij jou hebben gezien is woensdag 12 februari 2025 om de werking van de pelletkachel via wifi te regelen. Dit lukte niet . Donderdag of vrijdag ging ik iets van jou horen want, jij ging antwoordt ontvangen van de technieker. Je ging zo snel mogelijk terug langskomen en mij ook de links doorsturen zodat ik het zelf kan proberen maar, ook dit heb ik niet ontvangen. De factuur i.v.m. de werken aan de schoorsteen moet ik ook nog krijgen alsook, de officiele factuur i.v.m. de aankoop en het plaatsen van de pelletkachel . Sedertdien horen wij niks meer van jou. Wanneer wij jou bellen neem je niet meer op en bel je ook niet terug. Ook op whats'app berichten reageer je niet meer.
niet conforme levering met woekerprijs
In liet in naam van de VME 3 trekregelaars vervangen op res. Westhelling 2 te Middelkerke. U had plaatsing van inox trekregelaars voorop gesteld (zoals op naastliggend gebouw). Uit overgemaakte foto blijken er echter gewone standaard regelaars geplaatst (kostprijs ca. 91€ in kleinhandel).Derhalve is uw levering niet conform en de aangerekende prijs wel meer dan 400% overdreven.Wil dan ook een ernstige prijsaanpassing doen en via een creditnota een terugbetaling uitvoeren.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten