Terug

niet uitvoeren van werken en leveren van facturen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Uitvoering van werken

Klacht

D. V.

Naar: Schouwveger Tim

13/03/2025

De laatste keer dat wij jou hebben gezien is woensdag 12 februari 2025 om de werking van de pelletkachel via wifi te regelen. Dit lukte niet . Donderdag of vrijdag ging ik iets van jou horen want, jij ging antwoordt ontvangen van de technieker. Je ging zo snel mogelijk terug langskomen en mij ook de links doorsturen zodat ik het zelf kan proberen maar, ook dit heb ik niet ontvangen. De factuur i.v.m. de werken aan de schoorsteen moet ik ook nog krijgen alsook, de officiele factuur i.v.m. de aankoop en het plaatsen van de pelletkachel . Sedertdien horen wij niks meer van jou. Wanneer wij jou bellen neem je niet meer op en bel je ook niet terug. Ook op whats'app berichten reageer je niet meer.

Berichten (3)

Schouwveger Tim

Naar: D. V.

13/03/2025

Beste , Alles is doorgestuurd , laatste maal aanwezig was de pelletkachel volledig te werking gesteld . Factuur i.v.m pelletkachel , deze is uw verstuurd geweest . Enkel nog te resteren is de factuur van de werken aan de schoorsteen . Deze volgt nog komende dagen . Druk bezet drukke periode , helaas bent u niet mijn enigste klant . Ik heb meerdere malen aanwezig geweest bij u . Trouwens buren melden mij dat u verschillende keren bij mij aan de deur hebt zitten rond draaien met de fiets , van zulk soort “gedrag” houden wij ook niet , graag het beschaafd houden zoals normaal . Factuur volgt z.s.m . Wij zijn telkens correct geweest trouwens nog . Indien nog vragen hoor ik het graag ! Vriendelijke groeten Tim.b Op 13 mrt 2025 om 14:45 heeft klachten@test-aankoop.be het volgende geschreven: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

D. V.

Naar: Schouwveger Tim

30/03/2025

Jij meld ons via testaankoop dat de pelletkachel door jou volledig in werking is gesteld maar dan zend je ons nadien zelf via whatsapp links door om het probleem voor het aansluiting met wifi zelf op te lossen, wij hebben dit dan ook geprobeerd maar dit lukt ons ook niet. Wij hopen dat er toch iemand is die de kachel kan aansluiten op wifi. Ook hopen wij dat je ons officiele documenten kunt bezorgen welk type van pelletkachel wij nu hebben ontvangen van jou zijnde het merk en eventueel het typenummer. Op jou zogezegde facturen staat niet wat wij hebben gekocht nog model nog prijs van de kachel en ook niets over de korting die wij zouden gekregen hebben zijnde 17 procent door aankoop voor black friday of was het nu black monday en deze vermelden eerst 21 procent btw en nadien 6 procent btw . Factuur voor werken aan schouw ook nog niet ontvangen groeten

D. V.

Naar: Schouwveger Tim

28/04/2025

Wij wachten nog steeds tot jij de installatie van de wifi in orde brengt dit lukt ons niet en wij moesten jou verwittigen daarvan maar jij reageert niet meer. Ook de stank blijft maar duren als wij de pellet kachel laten branden dat dit slechts een of twee dagen zou duren (de nieuwigheid eruit) was volgens jou het antwoord maar de stank hebben wij telkens bij het branden. Wij hebben 2 jaar garantie wat is dat de klachten blijven duren maar jij reageert niet meer. Ook wachten wij nog op de originele gedetailleerde facturen van de aankoop + plaatsing alsook van de herstelling schouw wat wij hebben nooit iets ontvangen buiten een whatsapp bericht hoeveel we moesten betalen.

Bemiddeling door Testaankoop 13 mei 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform