Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
terugbetaling verzekering
beste,begin november 2019 gaan wij bij scaldis na 8jaar niet op vakantie te zijn geweest een reis boeken, de reis ging naar Mexico voor een bedrag van 3000€, de verkoper raad ons ook aan om hun Premium verzekering bij te bestellen (deze houden in dat u terugbetaling kreeg in geval van zwangerschap, werkloosheid of een sterfgeval in rechte lijn) nu een week na onze boeking kom ik te weten dat ik in verwachting ben, ik ga onmiddellijk naar de dokter en krijg daar te horen dat ik absoluut niet mag afreizen naar Mexico ivm de mug die daar aanwezig is en die draagt het zika virus ( heel gevaarlijk voor zwangere vrouwen) ze geeft me een brief mee waarop staat dat ik niet mag vertrekken i^k doe deze dan ook onmiddellijk binnen bij het reisbureau, deze geven mij nog meer papieren mee die ik dan terug heb laten invullen bij mijn huisarts en terug heb gebracht, nu krijg ik hier gisteren een mail dat ze niet terugbetalen omdat het niet geldig is voor de verzekering ( ons was gezegd dat zwangerschap er in zat) dit zou toch een hoofdreden moeten zijn voor terugbetaling als het land niet veilig is in mijn geval.. nu geven ze mij een voorstel om het geld in een kadoobon te steken en deze zou ik tot 02/2020 *kunnen gebruiken voor een nieuwe reis bij hun ( dan ben ik net 3 maand bevallen dan ga ik niet op reis gaan denk ik dan) en daarvoor hadden we ook geen verzekering genomen, wij willen geen bon wij willen ons geld waar we heel veel verzekering bovenop voor betaald hebben.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten