Terug

terugbetaling verzekering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. J.

Naar: scaldis reizen

08/02/2019

beste,begin november 2019 gaan wij bij scaldis na 8jaar niet op vakantie te zijn geweest een reis boeken, de reis ging naar Mexico voor een bedrag van 3000€, de verkoper raad ons ook aan om hun Premium verzekering bij te bestellen (deze houden in dat u terugbetaling kreeg in geval van zwangerschap, werkloosheid of een sterfgeval in rechte lijn) nu een week na onze boeking kom ik te weten dat ik in verwachting ben, ik ga onmiddellijk naar de dokter en krijg daar te horen dat ik absoluut niet mag afreizen naar Mexico ivm de mug die daar aanwezig is en die draagt het zika virus ( heel gevaarlijk voor zwangere vrouwen) ze geeft me een brief mee waarop staat dat ik niet mag vertrekken i^k doe deze dan ook onmiddellijk binnen bij het reisbureau, deze geven mij nog meer papieren mee die ik dan terug heb laten invullen bij mijn huisarts en terug heb gebracht, nu krijg ik hier gisteren een mail dat ze niet terugbetalen omdat het niet geldig is voor de verzekering ( ons was gezegd dat zwangerschap er in zat) dit zou toch een hoofdreden moeten zijn voor terugbetaling als het land niet veilig is in mijn geval.. nu geven ze mij een voorstel om het geld in een kadoobon te steken en deze zou ik tot 02/2020 *kunnen gebruiken voor een nieuwe reis bij hun ( dan ben ik net 3 maand bevallen dan ga ik niet op reis gaan denk ik dan) en daarvoor hadden we ook geen verzekering genomen, wij willen geen bon wij willen ons geld waar we heel veel verzekering bovenop voor betaald hebben.

Berichten (1)

scaldis reizen

Naar: C. J.

09/02/2019

Beste,Zoals je uit je eigen bewijsstukken die je aanbrengt kan lezen is deze beslissing doorTUI gemaakt, dit heeft niets met ons agentschap te maken, wij zijn enkel de reisbemiddelaar.Wij proberen dan ook '˜te bemiddelen '˜met TUI om deze waardebon om te zetten naar een terugbetaling,Maar het enige wat jij doet is ons proberen zwart te maken terwijl wij juist de enige zijn die jou proberen te helpen.Het begint de vormen van laster aan te nemen.Je dient je te wenden tot TUI en hun verzekeringsmaatschappij.Met vriendelijke groeten,Glenn


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform