Meest recente klachten

L. S.
2/01/2024

Bagage vertraging 5 dagen

Ik ben op 15 sept 2023 gevlogen met Saudia Airlines, waar mijn bagage niet is aangekomen op de bestemming (Manila). Pas vijf dagen later had ik deze terug, zonder veel hulp van de luchtvaartmaatschappij of de oorzaak te kennen. Ik heb een klacht ingediend, en van de luchtvaartmaatschappij bericht teruggekregen dat ze mij zullen compenseren (262 USD). Sindsdien is alle communicatie stilgevallen en reageren ze op geen enkele van mijn reminders meer.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform