Terug

Bagage vertraging 5 dagen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. S.

Naar: Saudia Airlines

02/01/2024

Ik ben op 15 sept 2023 gevlogen met Saudia Airlines, waar mijn bagage niet is aangekomen op de bestemming (Manila). Pas vijf dagen later had ik deze terug, zonder veel hulp van de luchtvaartmaatschappij of de oorzaak te kennen. Ik heb een klacht ingediend, en van de luchtvaartmaatschappij bericht teruggekregen dat ze mij zullen compenseren (262 USD). Sindsdien is alle communicatie stilgevallen en reageren ze op geen enkele van mijn reminders meer.

Berichten (1)

L. S.

Naar: Saudia Airlines

02/01/2024

For your information, here an english translation of the complaint: I flew with Saudia Airlines on 15 Sept 2023, where my luggage did not arrive at the destination (Manila). I had it back only five days later, without much help from the airline or knowing the cause. I filed a complaint, and received back notification from the airline that they will compensate me (262 USD) - see e-mail communication in attachement. Since then, all communication has fallen silent and they do not respond to any of my reminders.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform