Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
geen actie op verdachte emails
Beste, van 18/02 tot 01/03 heb ik 201 verdachte emails ontvangen. Hier een voorbeeld van de afzender:Afslankmethode [nieuwsbrief@nieuwsbrief.vakantieveilingen.be] namens Renske de Kort [bounce@mail.hln.be] (Afslankmethode via isina.com)Zo zijn er nog tientallen andere, maar wat steeds terugkomt is nieuwsbrief@nieuwsbrief.vakantieveilingen.be .Een tweede steeds terugkomende is [message@my.zalando.be]Ik heb al zeker 100 dergelijke emails doorgestuurd naar [verdacht@safeonweb.be]. Ik krijg meestal ontvangstbevestiging maar ook dikwijls dat de mail niet bestelbaar is. Dit is nu al maanden lopende maar toch blijf ik nog altijd deze emails ontvangen. Wat zin heeft het dan om ze door te sturen .Als ge op internet gaat surfen dan zie je dat ik niet de enige ben met dit probleem, er zijn er meerdere met identiek hetzelfde probleem met dezelfde afzenders.Wanneer wordt hieraan iets gedaan
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten