Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Niet geleverd geen reactie
Beste ik bestelde begin september bij u via uw site nu echt ik op14 november nog steeds geen bericht ontvangen waar mijn pakket is of wat er mee is gebeurd ik heb u op alle manieren proberen te bereiken.Ik vroeg mijn geld ook terug en weer geen respond.Dit is de laatste keer ook dat ik u hierover benader.Indien ik geen antwoord ontvang waar mijn pakket is of er een nieuwe is verstuurd of mijn geld terug krijg.Dan ga ik aangifte doen voor fraude.
Product is nooit geleverd geweest het is besteld op 1 september er word niet terug gereageerd
Beste ik bestelde 1 september een pakket bij jullie.Het pakket was naar een verkeerd adres gestuurd.Ik stuur u berichten u antwoord niet ik vroeg mijn geld u antwoord niet! Ik heb geen trackingsnummer gekregen na u zogenaamde nieuwe zending.Ik wil mijn geld terug.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten