Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Domiciliering zonder akkoord
Iedere maand wordt 19.97 euro van de rekening gehaald van mijn vrouw Fabienne Huygen, zonder dat iemand hiervoor uitdrukkelijk toestemming gegeven heeft! Ik zie dat wij niet de eerste slachtoffers zijn: dit is een onaanvaardbare praktijk die al meer dan anderhalf jaar plaats vindt. Hoop en ben ervan overtuigd dat de firma het nodige doet en aan mijn vrouw de betaalde bedragen terugstort zonder dat er verdere rechtsgevolgen dienen genomen te worden. Alvast hartelijk dank bij voorbaat.
Domiciliering zonder akkoord
Boek aangekocht in november waarna er iedere maand 19.97 euro van mijn rekening gehaald werd zonder dat ik hiervoor uitdrukkelijk mijn toestemming gegeven heb ! Dit geeft mij het gevoel dat ik echt wel belazerd ben. Hoop en ben ervan overtuigd dat de firma het nodige doet en mij de betaalde bedragen terugstort zonder dat er verdere rechtsgevolgen dienen genomen te worden. Alvast hartelijk dank bij voorbaat.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten