Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
niet gekregen wat besteld werd + kwaliteit = nihil
Zie mailverkeer in bijlage 1) niet ontvangen wat ik besteld heb (1+1 gratis)->men beweerd dat ik dit niet heb aangeduid->klopt niet.. je kan niet anders + deze actie loopt nog steeds tot op de dag van vandaag! 2) kwaliteit is NIET zoals beloofd, lees trekt op niks! 3) ruffy.nl->opereert vanuit China 4) via reviews ondertussen ontdekt dat het pure oplichting is!
Goederen niet geleverd
Beste, Zaterdag 23-11-2024 heb ik bij jullie een orthopedisch hondenbed grijs/xxxL besteld en eveneens betaald. Het is ondertussen 21-12-2024 en wij hebben nog steeds niets ontvangen. Op het mailtje dat wij gestuurd hebben krijgen we geen antwoord, het telefoonnummer is buiten gebruik en op het trackingnummer komen we ook niets te weten. Gelieve ons iets te laten weten aub.
via incassobureau al betaald
Beste Ruffy ik bestelde bij u 1 barkbuddy die ik achteraf wilde betalen via Klarna. U stelt echter dat ik er 2 heb besteld dit klopt niet. Ik heb er een gehad en ook betaald de tweede die ik niet besteld had en dus ook niet wenste te betalen heb ik niet gehad wel de aanmaning van het incassobureau. Inmiddels heb ik onder protest betaald ik ben zeer teleurgesteld in dit bedrijf
Retourbeleid
Beste, ik bestelde een barkbuddy auto-blaf stopper. Het apparaat werkt niet zoals aangegeven. Zo zou enkel de hond het geluid horen terwijl wij het ook duidelijk horen. Het zou enkel gaan als de hond blaft maar het gaat ook als de deur toe gaat of de zoon roept.Wij willen het dan graag terugsturen zoals in het retourbeleid staat dat dit gaat. Nu blijkt dat het naar China gestuurd moet want niet in het retourbeleid staat. Met factuur die we nooit ontvangen hebben.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten