Meest recente klachten

C. C.
23/04/2024

Niet nakomen contract

Beste medewerker,Op 24/04/23 boekten wij, bij Rivages du Monde met contract 86428 een cruise op de Douro in Portugal.Van 31/3 tot 7/4/2024 werd de cruise uitgevoerd.Op 14/4/24 stuurden wij Rivages Du Monde een brief van ca. één A4 met de klacht.Op 16/4/24 ontvingen wij uw afwijzingOp 22/4 stuurden wij u een gedetailleerd verslag van 13 pagina's van de gebreken aan de cruise:QuoteUit het verslag blijkt duidelijk dat:- de doorvaart van de Carrapatelosluis reeds vanaf 29 maart voor grotere cruiseschepen onderbroken was.- Alhoewel Rivages Du Monde of haar onderaannemers duidelijk wisten dat de situatie heel de week onveranderd zou blijven, werd ons iedere dag voorgehouden, dat de situatie de volgende dag zou opgelost worden. Daardoor zijn voormiddagen opgegaan aan het wachten op nieuws van de reisleiders.- Er zijn een aantal bezoeken niet doorgegaan of ze moesten in een bijzonder verkort tijdsbestek plaatsvinden.Zoals ik in mijn brief duidelijk heb aangegeven hadden wij verwacht dat Rivages Du Monde ons voor het vertrek hadden verwittigd en ons een keuze of alternatief hadden aangeboden.Aangezien de essentie van de overeenkomst, een cruise op de Douro, niet kon uitgevoerd ben ik van mening dat wij recht hebben op een compensatie. Ik heb het dossier aan Testaankoop doorgestuurd.MvgC.C. Unquote

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform