Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Probleem met terugbetaling
Beste, ik bestelde online bij Rhinocamera een Sigma 20mm 1.4 DG HSM Art Canon lens, voor een bedrag van 749 EUR. De betaling met de online app werkte niet. Ik kreeg toen een email van Michael Hann, met hun bankgegevens. Ik heb de betaling uitgevoerd, en Michael Hann heeft per email bevestigd dat de betaling werd ontvangen op 5 november. Mijn bestelling werd zogezegd onmiddellijk verstuurd per DHL. Vandaag 18 nov heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen, noch heb ik een DHL trackingnummer ontvangen, noch heb ik bewijs van betaling ontvangen. Ik heb met Dhr Hann geëmailed en gezegd dat ik mijn bestelling wens te herroepen, en graag mijn geld zou terug gestort zien. Dit was geen enkel probleem. Mijn geld is echter nog niet terugbetaald.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten