Meest recente klachten

W. D.
18/11/2020

Probleem met terugbetaling

Beste, ik bestelde online bij Rhinocamera een Sigma 20mm 1.4 DG HSM Art Canon lens, voor een bedrag van 749 EUR. De betaling met de online app werkte niet. Ik kreeg toen een email van Michael Hann, met hun bankgegevens. Ik heb de betaling uitgevoerd, en Michael Hann heeft per email bevestigd dat de betaling werd ontvangen op 5 november. Mijn bestelling werd zogezegd onmiddellijk verstuurd per DHL. Vandaag 18 nov heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen, noch heb ik een DHL trackingnummer ontvangen, noch heb ik bewijs van betaling ontvangen. Ik heb met Dhr Hann geëmailed en gezegd dat ik mijn bestelling wens te herroepen, en graag mijn geld zou terug gestort zien. Dit was geen enkel probleem. Mijn geld is echter nog niet terugbetaald.

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform