Beste,We doen niet belachelijk en ik zou u aanraden om geen intimiderende emails te sturen.U kan heel eenvoudig ons geld terugstorten.Als DHL iets heeft bevestigd, waarom stuurt u dit niet naar ons?We zijn al jaren klant bij Testaankoop. Dit belet u niet van uw werk niet te doen. U doet eenvoudig uw werk niet, u stuurt ons geen bericht van DHL noch stort u ons geld terug.Als het pakket is geblokkeerd, en u heeft bevestiging hiervan, gelieve dan terug te betalen, en het probleem is opgelost.Het is heel simpel, u stuurt ons per gewone DHL onze bestelling, of u stort ons geld terug.Hoe kan u ons proberen te bellen als u ons telefoon nummer niet heeft? Dit zijn flagrante leugens.Trouwens, uw telefoonnummer is nergens te vinden.Momenteel hebben wij niets, we hebben geen bevestiging van bestelling, we hebben geen trackingnummer van DHL, we hebben geen lens en we zijn ons geld kwijt.Is dit een normale manier van werken? Het enige wat we na 14 dagen hebben, zijn uw emails met loze beloftes (die trouwens al eens naar andere mensen ook zijn gestuurd).Vooral onderstaande feedback komt ons heel bekend voor: Met vriendelijke groeten,Walter De BerlangeerVan: Rhinocamera.be [info@rhinocamera.be] Verzonden: woensdag 18 november 2020 13:03Aan: walterdeberlangeer [walter.de.berlangeer@telenet.be]Onderwerp: RE: Offline Message from Walter De Berlangeer: Terugstorten betaalde bedrag aub aankoop lens, wegens niet ontvangen!Illegaal? Doe niet zo belachelijk. Het pakket is geblokkeerd zoals ik zei dat ik zou doen! U weet hoe het DHL-systeem werkt, aangezien u de verzendings-e-mail heeft, deze is niet gelokaliseerd, maar als dat wel het geval is, wordt deze geblokkeerd. Dit werd van de ene op de andere dag bevestigd door DHL na mijn e-mail van gisteren. Dus waarom heb je dat vanmorgen geschreven? U hoefde nooit naar de testaankoop te gaan. Waarom deed je het? Ik heb je per e-mail verteld wat ik aan het doen was. Je had me mijn werk moeten laten doen. Nu heb ik het niet meer in handen, het gaat van testaankoop naar de juridische afdeling. Dus nu kan ik je niet helpen.U gebruikt deze plaatsen wanneer bedrijven weigeren producten terug te betalen of te verzenden. Ik zei je dat ik het pakket zou terugbetalen en blokkeren, ik heb het pakket geblokkeerd, dat heb je schriftelijk!Nu kan ik niets doen omdat het boven mijn hoofd hangt en veel langer zal duren, het was nooit nodig en nu is het officieel en veel langzamer afgehandeld.Nu moet je via testaankoop. Ik kan niet verder helpen of direct een dialoog aangaan, ik heb geprobeerd u te bellen maar geen antwoord, om ons vervolgens te beschuldigen van fraude, volkomen onaanvaardbaar, en voor uw 3 klachten die u ontdekte, vanaf 3 jaar geleden, hebben we 35.000 klanten bediend in 3 jaar, dat is 0,00008% van de klanten, kunt u onze 11.000 beoordelingen online bekijken, dus geen acceptabele beschuldiging, dit had gemakkelijk kunnen worden opgelost, maar u negeert duidelijk opeens wat ik schrijf.Was nooit nodig.BedanktMichael HannRhinoCamera.be