Terug

Probleem met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. D.

Naar: Rhinocamera.be

18/11/2020

Beste, ik bestelde online bij Rhinocamera een Sigma 20mm 1.4 DG HSM Art Canon lens, voor een bedrag van 749 EUR. De betaling met de online app werkte niet. Ik kreeg toen een email van Michael Hann, met hun bankgegevens. Ik heb de betaling uitgevoerd, en Michael Hann heeft per email bevestigd dat de betaling werd ontvangen op 5 november. Mijn bestelling werd zogezegd onmiddellijk verstuurd per DHL. Vandaag 18 nov heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen, noch heb ik een DHL trackingnummer ontvangen, noch heb ik bewijs van betaling ontvangen. Ik heb met Dhr Hann geëmailed en gezegd dat ik mijn bestelling wens te herroepen, en graag mijn geld zou terug gestort zien. Dit was geen enkel probleem. Mijn geld is echter nog niet terugbetaald.

Berichten (2)

W. D.

Naar: Rhinocamera.be

18/11/2020

Beste,We doen niet belachelijk en ik zou u aanraden om geen intimiderende emails te sturen.U kan heel eenvoudig ons geld terugstorten.Als DHL iets heeft bevestigd, waarom stuurt u dit niet naar ons?We zijn al jaren klant bij Testaankoop. Dit belet u niet van uw werk niet te doen. U doet eenvoudig uw werk niet, u stuurt ons geen bericht van DHL noch stort u ons geld terug.Als het pakket is geblokkeerd, en u heeft bevestiging hiervan, gelieve dan terug te betalen, en het probleem is opgelost.Het is heel simpel, u stuurt ons per gewone DHL onze bestelling, of u stort ons geld terug.Hoe kan u ons proberen te bellen als u ons telefoon nummer niet heeft? Dit zijn flagrante leugens.Trouwens, uw telefoonnummer is nergens te vinden.Momenteel hebben wij niets, we hebben geen bevestiging van bestelling, we hebben geen trackingnummer van DHL, we hebben geen lens en we zijn ons geld kwijt.Is dit een normale manier van werken? Het enige wat we na 14 dagen hebben, zijn uw emails met loze beloftes (die trouwens al eens naar andere mensen ook zijn gestuurd).Vooral onderstaande feedback komt ons heel bekend voor: Met vriendelijke groeten,Walter De BerlangeerVan: Rhinocamera.be [info@rhinocamera.be] Verzonden: woensdag 18 november 2020 13:03Aan: walterdeberlangeer [walter.de.berlangeer@telenet.be]Onderwerp: RE: Offline Message from Walter De Berlangeer: Terugstorten betaalde bedrag aub aankoop lens, wegens niet ontvangen!Illegaal? Doe niet zo belachelijk. Het pakket is geblokkeerd zoals ik zei dat ik zou doen! U weet hoe het DHL-systeem werkt, aangezien u de verzendings-e-mail heeft, deze is niet gelokaliseerd, maar als dat wel het geval is, wordt deze geblokkeerd. Dit werd van de ene op de andere dag bevestigd door DHL na mijn e-mail van gisteren. Dus waarom heb je dat vanmorgen geschreven? U hoefde nooit naar de testaankoop te gaan. Waarom deed je het? Ik heb je per e-mail verteld wat ik aan het doen was. Je had me mijn werk moeten laten doen. Nu heb ik het niet meer in handen, het gaat van testaankoop naar de juridische afdeling. Dus nu kan ik je niet helpen.U gebruikt deze plaatsen wanneer bedrijven weigeren producten terug te betalen of te verzenden. Ik zei je dat ik het pakket zou terugbetalen en blokkeren, ik heb het pakket geblokkeerd, dat heb je schriftelijk!Nu kan ik niets doen omdat het boven mijn hoofd hangt en veel langer zal duren, het was nooit nodig en nu is het officieel en veel langzamer afgehandeld.Nu moet je via testaankoop. Ik kan niet verder helpen of direct een dialoog aangaan, ik heb geprobeerd u te bellen maar geen antwoord, om ons vervolgens te beschuldigen van fraude, volkomen onaanvaardbaar, en voor uw 3 klachten die u ontdekte, vanaf 3 jaar geleden, hebben we 35.000 klanten bediend in 3 jaar, dat is 0,00008% van de klanten, kunt u onze 11.000 beoordelingen online bekijken, dus geen acceptabele beschuldiging, dit had gemakkelijk kunnen worden opgelost, maar u negeert duidelijk opeens wat ik schrijf.Was nooit nodig.BedanktMichael HannRhinoCamera.be

W. D.

Naar: Rhinocamera.be

18/11/2020

Aan TA, Ter opvolging weigering terugbetaling 749 EUR door Rhinocamera.belaatst ontvangen email van Rhinocamera. 18/11/2020Pardon, duidelijk niet intimiderend en duidelijk acuses. U laat me één recensie zien, waarvan het u duidelijk is dat DHL problemen heeft met meer dan één pakket op de 35.000! Natuurlijk! Waarom negeer je de rest, 3 slechte klachten op 35.000, dat is geweldig! laat me het nog eens uitleggen en ik citeer deze e-mail:Van: Rhinocamera.be [info@rhinocamera.be] Verzonden: dinsdag 17 november 2020 15:13Aan: walterdeberlangeer [walter.de.berlangeer@telenet.be]Onderwerp: RE: Offline Message from Walter De Berlangeer: Beste, Nogmaals, wanneer hoor ik i Geen probleem, als je dat wilt, zal ik vragen dat de bestelling wordt geblokkeerd zodat ik je kan terugbetalen. BedanktWaar zei ik dat ik uw zending niet zou terugbetalen of stopzetten?Verder merk ik dat je de 11.000 recensies hier niet hebt gekopieerd: https://www.trustami.com/review/rhinocamera-be-ratingJe kunt niet zomaar zoeken naar wat je zoekt!Opnieuw kan ik niets doen, het is met Test-Aankoop en mijn juridische team. Ga er doorheen. Dit is jouw beslissing, je hebt Test-Aankoop betrokken, niet wij. U heeft twee mogelijkheden:1. Ga door met deze methode en blijf afrekenen met Test-Aankoop2. Geef toe dat u het bij het verkeerde eind had om hen erbij te betrekken, ons schade toebracht en dat ik tegen u zei dat ik zou blokkeren en annuleren en dat het nooit nodig was om een heel eenvoudig proces ingewikkeld te maken.Tot dan is het boven mijn hoofd.BedanktMichael HannRhinoCamera.be----------------------------------------------------info@rhinocamera.be | www.rhinocamera.be10:00 - 18:00 (Maandag - Vrijdag)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform