Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Geen oplossing
Ik bestelde 2 Iphone 12 toestellen op 24 mei.1 werkt perfect, de andere niet. Op 11 juni sturen we filmpje en mail met bewijs van schade, loszittend scherm enz...Antwoord van Reswipe : kan geen kwaad... Een tijdje later krijgen we een lijn op het scherm. Na onze vakantie nemen we contact op met Reswipe. Meteen een mail terug dat we op kosten van Reswipe het oestel mogen retour sturen. We krijgen een mail met de bevestiging dat we binnen de 14 dagen ons geld terug krijgen. Een paar dagen later een nieuwe mail met weigering van herstel of terugbetaling omdat de schade duidelijk door een val van het toestel veroorzaakt is.... Niet dus. Na een 3 tal onbeantwoorde mails jammergenoeg genoodzaakt deze weg te proberen
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten