Terug

Geen oplossing

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. P.

Naar: Reswipe

09/08/2023

Ik bestelde 2 Iphone 12 toestellen op 24 mei.1 werkt perfect, de andere niet. Op 11 juni sturen we filmpje en mail met bewijs van schade, loszittend scherm enz...Antwoord van Reswipe : kan geen kwaad... Een tijdje later krijgen we een lijn op het scherm. Na onze vakantie nemen we contact op met Reswipe. Meteen een mail terug dat we op kosten van Reswipe het oestel mogen retour sturen. We krijgen een mail met de bevestiging dat we binnen de 14 dagen ons geld terug krijgen. Een paar dagen later een nieuwe mail met weigering van herstel of terugbetaling omdat de schade duidelijk door een val van het toestel veroorzaakt is.... Niet dus. Na een 3 tal onbeantwoorde mails jammergenoeg genoodzaakt deze weg te proberen

Berichten (8)

Reswipe

Naar: S. P.

09/08/2023

Dag Sven,We nemen contact met je op om te bekijken wat er juist is misgelopen en hoe we je zo snel mogelijk van een oplossing kunnen voorzien.Met vriendelijke groetCordialementKind regardsFrigyesProduct specialistLeuvensesteenweg 613E: service@reswipe.be1930 Zaventemwww.reswipe.beOn Wed, Aug 9, 2023 1:38 PM, klachtenbox@test-aankoop.be

Reswipe

Naar: S. P.

09/08/2023

Dag Sven,We nemen contact met je op om te bekijken wat er juist is misgelopen en hoe we je zo snel mogelijk van een oplossing kunnen voorzien.Met vriendelijke groetCordialementKind regardsFrigyesProduct specialistLeuvensesteenweg 613E: service@reswipe.be1930 Zaventemwww.reswipe.beOn Wed, Aug 9, 2023 1:38 PM, klachtenbox@test-aankoop.be

S. P.

Naar: Reswipe

12/08/2023

Dag Frigyes,Je vroeg om bewijzen in een persoonlijke mail en tot vandaag geen oplossing of bericht van Reswipe...

S. P.

Naar: Reswipe

12/08/2023

Dag Frigyes,Je vroeg om bewijzen in een persoonlijke mail en tot vandaag geen oplossing of bericht van Reswipe...

S. P.

Naar: Reswipe

31/08/2023

14 dagen geen antwoord met oplossing van Reswipe. Dossier vertrekt vandaag naar advocaat.

S. P.

Naar: Reswipe

31/08/2023

14 dagen geen antwoord met oplossing van Reswipe. Dossier vertrekt vandaag naar advocaat.

Reswipe

Naar: S. P.

31/08/2023

Dag Sven,De hersteldienst heeft uw toestel goed ontvangen. Bij het inschakelen van uw toestel werd meteen vastgesteld dat er sprake is van val- of drukschade aan de OLED display. Dit is te zien aan de groene verticale lijnen in de OLED display (Zie bijlage). Door deze val en/of drukschake werd de Digitizer beschadigd. De Digitizer is verantwoordelijk voor de beeldweergave van je toestel. Druk- Stoot en/of Valschade valt helaas niet onder de garantievoorwaarden en dit belet ons ervan om verder werk te kunnen uitvoeren aan het toestel. De beschadigde LCD kan hersteld worden aan ons regulier tarief of het toestel kan geretourneerd worden.Met vriendelijke groetCordialementKind regardsDriesProduct specialistLeuvensesteenweg 613E: service@reswipe.be1930 Zaventemwww.reswipe.beOn Thu, Aug 31, 2023 10:04 AM, klachtenbox@test-aankoop.be

Reswipe

Naar: S. P.

31/08/2023

Dag Sven,De hersteldienst heeft uw toestel goed ontvangen. Bij het inschakelen van uw toestel werd meteen vastgesteld dat er sprake is van val- of drukschade aan de OLED display. Dit is te zien aan de groene verticale lijnen in de OLED display (Zie bijlage). Door deze val en/of drukschake werd de Digitizer beschadigd. De Digitizer is verantwoordelijk voor de beeldweergave van je toestel. Druk- Stoot en/of Valschade valt helaas niet onder de garantievoorwaarden en dit belet ons ervan om verder werk te kunnen uitvoeren aan het toestel. De beschadigde LCD kan hersteld worden aan ons regulier tarief of het toestel kan geretourneerd worden.Met vriendelijke groetCordialementKind regardsDriesProduct specialistLeuvensesteenweg 613E: service@reswipe.be1930 Zaventemwww.reswipe.beOn Thu, Aug 31, 2023 10:04 AM, klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform