Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Te hoge vraagprijs naargelang het geleverde werk
Beste,Een tijdje geleden heb ik contact opgenomen met het bedrijf Renders Renaat, dit is een ontstoppingsbedrijf. Beide wc's spoelden niet meer door. Zij zijn langsgekomen en zeiden me dat er geen probleem was met de septische put dus hebben ze enkel met een soort van 'vacuumzuiger' en een doorspoelsysteem de wc's 'ontruimt'. Ik zei hen dat mijn wc's voor de verstopping veel beter doorspoelden dan nu maar zij zeiden me dat het in orde was zo. Ik merkte toch dat het niet werkte na behoren maar omdat zij me gezegd hadden dat het goed was zo liet ik het zo. Tot ik de factuur aangekregen had. Ze vragen 190 euro terwijl ze nog geen uur werk geleverd hebben + het geleverde werk was niet in orde. Ik schreef online een slechte review met enkel de waarheid vermeld. Toen zag ik dat de meerderheid van de mensen enkel slechte reviews geschreven hadden, mensen met hetzelfde probleem als ik. Te veel aanrekenen zelfs wanneer het probleem niet verholpen of opgelost is. Het bedrijf reageerde kwaad op mijn review. Ik belde hen en ook aan de telefoon waren ze heel arrogant en onbeleefd. Ik zei hen dat het probleem niet opgelost was dus dat ik niet betaal. Ze werden nog kwader maar zeiden me om dan nog eens terug te komen om het probleem gratis te verhelpen. Ik neem speciaal verlof op die dag en ze sturen hun kat. Ik bel hen 3x op. De eerste keer nemen ze op en ik vraag hen waar ze blijven met daarop het antwoord 'u denkt toch niet dat wij echt nog eens terug zouden langskomen'. Daarna haaktten ze in. Ik heb dan nog 2x terug gebeld maar geen gehoor. Momenteel zit ik dus nog steeds met 2 half werkende wc's. Ik heb de factuur niet betaald en heb sinds kort een aanmaning gekregen. Ik ga hier niet mee akkoord.
te hoog factuur
Geen prijs op voorhand afgesproken. Voor 10 minuten werk 151,25 euro.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten