Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Betaling zonder toestemming
Via Mondial relay moest ik € 200,00 ontvangen en er is in totaal € 194,47 van mijn rekening gegaan.
Slachtoffer fishing, geld naar deze firma , meerdere oplichting bij jullie , mede aansprakelijk
Beste , ik bestelde niets , toch is 2364,78€ naar jullie gestort door fraudeurs met mijn geld . Jullie doen niets om dit tegen te houden ondanks zo vlug mogelijk contactname . Jullie wimpelen alles af zonder enige aansprakelijkheid toe te geven en innen de winst, pv opgemaakt bij de politie en testaankoop reeds ingeschakeld. Bij geen reactie, bellen we alsnog naar testaankoop
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten