Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Retour aangekocht product
Geachte, Op 03/08 heb ik op uw standje op Reggae Geel een zonnebril gekocht, waarbij ik het bedrag van €95 heb betaald. Al snel werd mij echter duidelijk dat de zonnebril niet correct was geassembleerd- het ene oor langer dan het andere- en besloot ik gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik keerde onmiddellijk terug naar de stand waar de verkoper mij tot mijn verbazing het herroepingsrecht botweg ontzegde. Vervolgens heb ik u op 05/08 zowel per mail als via Whats-app gecontacteerd met de vraag hoe ik het product conform uw algemene voorwaarden kon retourneren. Op 11/08 heb ik u opnieuw een e-mail verstuurd met de herhaling van deze vraag. Tot op heden, 13/08, heb ik geen antwoord van u mogen ontvangen. Ik verzoek u dan ook gevolg te geven aan mijn rechtmatig verzoek om de overeenkomst te herroepen, waarbij ik u bevestig dat het product, onbeschadigd en in al zijn onderdelen compleet, beschikbaar is voor teruggave en ik verzoek u bijgevolg om terugbetaling van de betaalde prijs van [€95] én de retourkosten. Ik verwacht een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten