Meest recente klachten

D. M.
12/12/2024

Niet akkoord met de staat van de uitgevoerde werken

Geachte mevrouw/heer, Ik met uw onderneming een overeenkomst afgesloten voor het plaatsen van nieuwe ramen en deuren. Echter, ik bekeek op 12/12/2024 de status van de uitgevoerde werken en ben niet akkoord met de volgende zaken: • Krassen op meerdere venstertabletten. • Kras op het glas van de staaldeur tussen keuken en slaapkamer • Slordige afwerking van de voordeur na het plaatsen van een nieuw glas • Schade aan de binnenzijde van de kelderdeur. . Witte strepen op de zwarte profielen op verschillende plaatsen. . Niet alles is afgewerkt in MDF zoals aangegeven op de offerte . Er is een raam in melkglas geplaatst waar het gewoon glas had moeten zijn . Er is een raam kleiner gemaakt dan het initiële raam. . In een klein raam in de living is er tussen de glazen een "stek" te zien. Ik verzoek u onverwijld deze gebreken te laten herstellen op uw kosten of een voorstel te doen. Gelieve te willen reageren binnen de 2 dagen om afspraak te maken om dit praktisch uit te werken. Bij gebreke hieraan, zal ik verdere stappen ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Met vriendelijke groet, Dehouwer Femme

Afgesloten
J. R.
5/03/2024

gebrek aan transparantie in de prijzen

Beste allemaal,Ik heb 12 ramen bij het bedrijf besteld en ze zijn momenteel in productie.Op Januari heb ik verzocht om de verwijdering van de optie voor het verzamelen van oude ramen uit het aanbod, omdat ik van plan was een container te bestellen voor andere wederopbouwwerkzaamheden bij mij thuis. Mijn plannen zijn gewijzigd en ik ga zelf geen container bestellen. Daarom heb ik het bedrijf benaderd om deze optie opnieuw op te nemen in mijn bestelling voor de ramen.Toen ik in eerste instantie om verwijdering van de oude Windows-collectie verzocht, schreven ze dit (bijgevoegd is de afdruk van de e-mail):Kleur: 1-zijdig buiten AP027: Walnoot, behalve elementen 009 en 010 Kleur: 2-zijdig. AP071: Grijze AgaatDe prijs van het aanbod is verlaagd met € 241,16 BTW. Er is een prijsverschil verwerkt voor:- Het veranderen van de kleur- Verwerking van oude kozijnen is niet meer inbegrepen1) Tijdens al mijn vergaderingen en telefoongesprekken met Filip, de vertegenwoordiger van het bedrijf, werd altijd bevestigd dat ik elke kleur uit het kleurenpalet van het bedrijf kon kiezen, en dat de kleur de prijs niet verandert.2) Filip vertelde dat als ik ervoor zou kiezen om beide zijden van de ramen (binnen- en buitenkozijn) in kleur te maken, er een meerprijs van 280 euro zou komen (voor alle ramen). Ik heb het gedocumenteerd.3) Uiteindelijk heb ik besloten om aan beide zijden van raamelementen 009 en 010 voor een eenvoudige witte kleur te gaan, zodat er geen kleurlading en geen 2-zijdige kleurlading van toepassing zou moeten zijn.In het licht hiervan is het niet duidelijk waarom u mij nu vraagt om 650 euro toe te voegen voor de verzameling oude ramen, terwijl ze aanvankelijk € 241,16 aftrokken.Hartelijke groeten,Jenny

Afgesloten
N. M.
25/03/2023

Problemen met terugbetaling voorschot

Beste, ik heb eind januari bij de opmeting direct laten weten dat wij geen goedkeuring geven voor productie ramen. De zaakvoerder en verkoper hebben hier namens Ramengoedkopen akte van genomen. Er is bijgevolg geen akkoord voor productie opgesteld. Vandaag 2 maanden later hebben wij nog steeds geen voorschot terug gekregen noch is er in de voorwaarden aangetoond dat dit onderhevig is aan een verbrekingsvergoeding.• Ramengoedkopen part of ECOproject mailt mij op 02/02 dat Bilal van ik vermoed internalsales.ecowindow (cc:) mij zal contacteren. Op 03/02 mailt de verkoper: 'we komen hier op terug'. • Vanaf 14/02 volgt communicatie uitsluitend via Euromed & Partners BV te Brugge. Mijn aangetekende brief op 03/02 tav de hoofdzetel van Ramengoedkopen te Bilzen, wordt niet afgehaald. Gelieve het voorschot tbv 1456,99 euro onmiddellijk terug over te maken op mijn rekening. Ik mag hopen dat dit een nalatigheid is.

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform