Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
dienst deels niet verleend
Beste Op 3 maart 2020 heeft een medewerker van QClean onze afvoer ontstopt en een cameraonderzoek uitgevoerd. We hebben de factuur (259,70 euro) onmiddellijk betaald (Bancontact), zoals aangegeven op de factuur van 16/3. De heel vriendelijke ontstopper beloofde ons het filmpje dezelfde dag nog door te mailen. Dat is echter niet gebeurd. Het filmpje van het cameraonderzoek hebben we nooit gekregen, terwijl we het echt nodig hebben om ons probleem definitief te laten oplossen (breuk in de afvoer waar wortels doorheen groeien).We hebben vijf mails gestuurd om de firma te vragen ons het filmpje alsnog te bezorgen (9/3, 14/3, 29/4, 13/5, 27/5). Twee keer kregen we een kort antwoord (16/3 en 13/5): de medewerker (die anoniem bleef) zou het filmpje opvragen.
Probleem riolering
Ik heb dit bedrijf in december gecontacteerd omdat mijn afvoer volledig verstopt zat. Wij hadden geen enkele mogelijk meer om te douchen, de afwas te doen enz zonder dat alles overliep en het hele huis stonk.De dag nadien is er een technieker van Q Clean gekomen. Deze persoon is meer dan 3 uur (!) bezig geweest om zogezegd de verstopping op te lossen. Zonder resultaat maar wel met een hoge factuur van € 300! Volgens deze persoon was ofwel de buis verzakt of stuk ofwel vol kalk. Volgens hen was dit vervolgens aan de huisvestigingsmaatschappij om dit op te lossen.In hun verslag hebben ze echter geschreven dat wij hebben geweigerd om een camera-onderzoek te laten uitvoeren om de afvoer te controleren wat helemaal niet waar is. Dit is ons zelfs niet voorgesteld!Wanneer ik Q-Clean hierover aansprak hebben ze doodleuk geantwoord dat zij gerust opnieuw konden langskomen en een camera-onderzoek uitvoeren. Dit zou mij dan nog eens € 170 extra kosten wat wij natuurlijk niet hebben aanvaard.Nu heeft de huisvestigingsmaatschappij gisteren 1 van hun ontstoppers gestuurd met als resultaat: minder als een uur werk, alles ontstopt en opgezogen en geen enkele kapotte of gebarstte buis en ook geen kalk.Q-clean heeft enkel met hoge druk water in de buizen gespoten wat de verstopping nog verder heeft geduwd zodat niet alleen ons huis problemen had maar ook de buren. Q-clean had zelfs geen zuigsysteem gebruikt om de verstopping eruit te halen wat de andere verstoppers wel hebben gedaan.Q clean heeft het enkel maar erger gemaakt om nadien nog meer geld te kunnen krijgen omdat ze steeds opnieuw zouden moeten terugkomen. Ook is de prijs volgens de ontstoppers die gisteren zijn gekomen veel te hoog voor het werk dat werd uitgevoerd! Q clean zijn regelrechte oplichters en laten de mensen zitten met hun problemen. Door hun schuld heb ik mij met 3 kinderen gedurende 3 maanden niet deftig kunnen wassen en constant in de stank moeten leven terwijl het om een gewone verstopping ging dat in 1 uur kon worden opgelost!
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten