Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Stopzetting lidgeld The Cross
Sinds maart 2024 tracht ik mijn lidmaatschap op te zeggen bij de sportclub The Cross in Kalfort. Daartoe heb ik verschillende malen gemaild naar het mailadres admin@the-cross.be (ook naar xxxxxxxx@the-cross.be, xxxxxxxxx.cross@gmail.com en naar hello@the-cross.be), zoals vermeld in het contract. Op mijn eerste mail kreeg ik antwoord met de vraag waarom ik mijn lidmaatschap wilde opzeggen. Daar heb ik geen antwoord op gegeven, daar ik geen reden hoef te geven. Vervolgens heb ik meerdere malen opnieuw gemaild met de vraag om mijn lidmaatschap asap stop te zetten. Daar kreeg ik geen antwoord meer op. Volgens het contract stopt het lidmaatschap na 4 weken na het indienen van de stopzetting per aangetekend schrijven of per mail naar admin@the-cross.be. Maar het lidgeld van €85 blijft elke maand opnieuw en opnieuw van mijn rekening gaan?! Zelfs na mijn aangetekende zending van 01/06/2024, zie ik dat er voor september alweer €85 van mijn rekening is gegaan! Ondertussen heb ik dus al voor €600 aan lidgelden betaald aan een club waar ik sinds maart 2024 geen lid meer van wens te zijn. Ik wil een terugbetaling van mijn te veel betaalde geld (vanaf 01/05/2024)en een onmiddellijke stopzetting van het lidmaatschap met terugwerkende kracht vanaf 25/03/2024 (datum eerste mail).
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten