Meest recente klachten

B. V.
16/11/2023

Problemen met terugbetaling

Ik bestelde al paar keer via pull and bear, nooit problemen gehad altijd via bpost. Nu moest ik een retourzending doen via homerr, en het is zover, pakket verloren. Homerr neemt snel contact op en verwijst me door naar de webshop zodat zij een onderzoek kunnen starten. Pull& Bear geeft al een week dezelfde excuses dat ze geen contact kunnen opnemen tegen Homerr terwijl bij mij zo vlot ging. Er staat duidelijk in de mail dat ze onderzoek moeten starten en niet al dat mailverkeer. Het is al van oktober bezig en ik ben nog geen stap vooruit. 25/09 is mijn bestelling geplaatst en 5/10 heb ik retour gedaan. Nu probeerd pull&bear ook de verzendkosten in te houden van 3,95€. In het beleid staat na 14dagen retour wordt dit gedaan. Dit zijn maar 12 dagen

Afgesloten
J. V.
27/11/2020

Problemen met gift card

Beste, Ik kreeg 1,5 jaar geleden een cadeaukaart van pull & bear ter waarde van 50 euro. Deze is 3 jaar geldig. Gisteren wou ik hiermee een online bestelling plaatsen want gisteren en vandaag is er 20 procent korting op alles voor Black Friday. Toen ik alles in mijn winkelmandje had gezet, wilde ik verder naar betaling. Ik voerde mijn cadeaukaart in en deze werd aanvaard. Maar terwijl ik wou betalen, werd ik van de site gegooid. Ik ga dus opnieuw naar de online winkel om mijn bestelling alsnog te bestellen. Wanneer ik nu mijn cadeaukaart wou ingeven, werd er gemeld dat er geen geld meer op mijn kaart stond, alhoewel ik deze nog niet gebruikt heb. Ik belde meteen naar pull and bear. Ondanks ik koos voor 'nederlands', kreeg ik een Franstalige persoon aan de lijn. Ze gaf me een ander nummer zodat ik met iemand in het nederlands kon bellen. Ik belde dat nummer en moest uiteindelijk toch alles in het Frans uitleggen. Ik legde alles uit en ze vroeg me mijn gegevens van mijn kaart. Ze bevestigde me dat ik geen enkele bestelling gemaakt had die doorgegaan was. Ik gaf al mijn gegevens, maar ze moest dit doorgeven aan een andere instantie die daarvoor bevoegd was. Ik wou het hierbij niet laten, dus ik contacteerde hen ook op hun live chat. Daarbij vroegen ze ook al mijn gegevens, maar ze vertelden me dat mijn kaart niet werkt omdat ik een activatienummer nodig heb. Dit zou de verkoper van de kaart gevraagd hebben op het moment dat de cadeaukaart gekocht werd. Ik vroeg dit aan mijn vriendin maar zij heeft nooit zo'n code ontvangen. Ze konden mij niet garanderen dat ik mijn geld zou terug krijgen en vertelden me dat er al zeker geen kans zou zijn dat ik die 20 procent korting zou kunnen krijgen achteraf. Ondertussen zijn de meeste van de producten die ik wou bestellen al uitverkocht. Ik wachtte speciaal tot black friday om dit allemaal te kopen. Nu komt het erop neer dat ik de 50 euro van mijn cadeaukaart kwijt ben, de korting kwijt ben en de meeste van de producten die ik wou bestellen, al niet meer beschikbaar zijn. Natuurlijk zou ik die 50euro zeker terug willen en mijn producten die ik origineel wou kopen, nog steeds kunnen kopen aan de prijs waarvoor ik die origineel wou aankopen. Alvast bedankt!Met vriendelijke groetenJosphien Vandierendonck

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform