Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Cashback wordt geweigerd
Beste, ik kocht op 19/12/2023 een babyliss bij electro Crabbe-Spinoy waarvoor een cashback promotie werd gemaakt. de terugbetaling wordt geweigerd omdat er al een korting zou zijn en deze niet cumumeerbaar zouden zijn. Dat is evenwel een korting van de winkelier zelf, bovendien stond het cashback promotie bord duidelijk bij de betreffende babyliss haardroger, en er stonden geen andere voorwaarden bij, jullie verwijzen nu naar jullie website met algemene voorwaarden, waar ook al niet eens naar verwijzen werd in de fysieke winkel, en trouwens ondoenbaar is daar te raadplegen (zonder nadelige erkenning). Dat er hier sprake is van cash back fraude is duidelijk: viaz d ebabyliss website kon deze al niet aangevraagd worden, heb moeten zoeken naar een contactpunt om ze te kunnen aanvragen. Dat het gaat om het juiste model voor cashback wordt niet betwist door jullie. Uit de communicatie van de verkoper blijkt duidelijk dat de cash back in de fysieke shop aangegeven stond. Gelieve dus terug te betalen zoals het hoort. M vr gr gaby de decker
Probleem terugbetaling cashback
Beste,Zoals reeds vermeld in al mijn mails hierover:- alle nodige informatie werd conform aan jullie doorgestuurdop 28/05 - ik heb nog een kopij van de doorgestuurde barcoded- indien die barcode zich niet in jullie lijst staat is dat jullie probleem. Dit wordt enkel door jullie gebruikt als drogreden.- volgens internet ben ik blijkbaar niet de enige die hiermee geconfronteerd wordt, dit is bedriegerij.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten