Terug

Cashback wordt geweigerd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. D.

Naar: Promolife

05/01/2024

Beste, ik kocht op 19/12/2023 een babyliss bij electro Crabbe-Spinoy waarvoor een cashback promotie werd gemaakt. de terugbetaling wordt geweigerd omdat er al een korting zou zijn en deze niet cumumeerbaar zouden zijn. Dat is evenwel een korting van de winkelier zelf, bovendien stond het cashback promotie bord duidelijk bij de betreffende babyliss haardroger, en er stonden geen andere voorwaarden bij, jullie verwijzen nu naar jullie website met algemene voorwaarden, waar ook al niet eens naar verwijzen werd in de fysieke winkel, en trouwens ondoenbaar is daar te raadplegen (zonder nadelige erkenning). Dat er hier sprake is van cash back fraude is duidelijk: viaz d ebabyliss website kon deze al niet aangevraagd worden, heb moeten zoeken naar een contactpunt om ze te kunnen aanvragen. Dat het gaat om het juiste model voor cashback wordt niet betwist door jullie. Uit de communicatie van de verkoper blijkt duidelijk dat de cash back in de fysieke shop aangegeven stond. Gelieve dus terug te betalen zoals het hoort. M vr gr gaby de decker


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform